جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۶

حاشیه‌هاي استخدام در منطقه آزاد اروند

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 362435
یکی از نکاتی که نماينده آبادان از آن به عنوان اهرم فشار به مدیریت منطقه آزاد اروند استفاده نموده، استخدام 450 نفر در طول مدیریت جدید است. این ادعا در حالی مطرح می شود که بنابر اخبار واصله این 450 نفر از ابتدای تاسیس این سازمان و در دولت های قبلی و در طی سال های اخیر جذب شده اند، نه به صورت یکجا و توسط مدیریت جدید.
به گزارش جهان به نقل از جوان‌آنلاین، این روزها ماجرای استخدام در منطقه آزاد اروند به یک جنجال رسانه ای در بین استان های جنوبی کشور تبدیل شده است تا جايی که نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند استخدام در این سازمان می گوید: «زمانی که به سازمانی مانند منطقه آزاد می روم و از مدیر عامل می خواهیم که چند نفر را استخدام کنید پاسخ می دهند که استخدامی نداریم. از آنجایی که ما که دستگاه یا تشکیلات اطلاعاتی نداریم بعدها متوجه می شویم ۴۵۰ نفر نیرو جذب کردند و ما از آن بی خبر مانده ایم».
 
وی در ادامه انتقاد از نحوه مدیریت در منطقه آزاد اروند اظهار می دارد: «نتیجه این کار همین است که  آمار بیکاری ما آبادانی ها بالاست و باعث می شود علیرغم همه منابعی که داریم از جهت بیکاری آمارمان از دیگر شهرها بیشتر بشود».
 
اما نکته قابل توجه در این بین آنجاست که این وکیل مردم در ساختمان بهارستان، در مباحثي رسانه ای سعی در تخریب توان مدیریتی منطقه آزاد دارد.
 
گفته هاي نماینده مردم آبادان در رابطه با رشد بیکاری در این شهر در حالی است که آمارهای بدست آمده طی چند ماه اخیر اثبات می کند که منطقه آزاد اروند تاثیر بسزایی در کاهش بیکاری داشته است.
 
از سوی دیگر اين نماينده در حالی به انتقاد از مدیریت منطقه آزاد اروند و شیوه استخدامی در آن می پردازد که مردم آبادان از این اتفاق رضايت دارند.

یکی از نکاتی که نماينده مردم آبادان از آن به عنوان اهرم فشار به مدیریت منطقه آزاد اروند استفاده نموده، استخدام 450 نفر در طول مدیریت جدید است. این موضوع در حالی مطرح می شود که بنابر اخبار واصله این 450 نفر از ابتدای تاسیس این سازمان و در دولت های قبلی و در طی سال های اخیر جذب شده اند، نه به صورت یکجا و توسط مدیریت جدید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Germany
والا هنوز از سایت دیدن نکردم نظر چی بدم
سحر
سلام.
آیا منطقه آزاد استخدامی داره؟
متاهل هستم .فوق دیپلم حسابداری دارم و دانشجوی کارشناسی حسابداری و جویای کار هستم.
حنان
سازمان منطقه آزاد اروند استخدامی نداره؟؟؟
اگه داره خواهشا یه آگهی بزنین که مایی که پارتی نداریم بتونیم استخدام بشیم
رحیم
Russian Federation
سلام واقعا همه جا پارتی شده شما سابقه هم دارید؟
Germany
کی از این استخدامیا راضی بوده و اکثر این استخدامیا با پارتی هستن
رحیم
Russian Federation
سابقه کار ومتاهل تقاضای استخدام دارم