شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بررسی چالش‌های پیش روی تولید در "ثریا"

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 492138
برنامه «ثریا» در دومین برنامه سری جدید خود و بنا به درخواست‌های مکرر بینندگان، به چالش‌های تولید و عرضه مسکن خواهد پرداخت.
به گزارش جهان، برنامه «ثریا» در دومین برنامه خود از فصل جدید، راهکارهای دولت برای تولید و عرضه مسکن از جمله مسکن اجتماعی و ارائه تسهیلات بانکی و غیره و آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت آماده سازی سریع‌تر واحدهای مسکن مهر را بررسی خواهد کرد.

در برنامه امشب، همچنین وضعیت کنونی عرضه و تقاضا در بازار مسکن به لحاظ آماری، میزان نیاز به مسکن بویژه جوانان در شرف ازدواج و وضعیت طرح های عرضه مسکن و راهکارهای ایجاد رونق در تولید مسکن نیز مورد واکاوی قرار خواهد گرفت. در نهایت باتوجه به نقش مسکن بعنوان لوکوموتیو اقتصاد و نقش موثر آن در اقتصاد مقاومتی، آثار رکود در بخش مسکن بر ایجاد رکود در صنایع مختلف تبیین خواهد شد.

این برنامه با حضور مهندس مقداد همتی، از طراحان مسکن مهر در بخش گفتگوی اصلی و در بخش گپ و گفت با حضور هادی مسعودی عضو کمیته مطالبه حق مسکن، خانم شیرازی، خانم ساعدی و آقای اناری سه شهروند مستاجر امشب پس از سریال شبانه بر روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

همچنین در سوال نظرسنجی از بینندگان پرسیده شده است: شما کدام شیوه حمایتی در تأمین مسکن مورد نیاز مردم و زوج های جوان را مناسب‌تر می‌دانید؟ 1-مسکن اجتماعی2- مسکن استیجاری3- مسکن مهر

که از هم اکنون می توان با ارسال گزینه مورد نظر به شماره پیامک 300001435 در نظرسنجی برنامه ثریا شرکت کرد.

برنامه «ثریا» با شعار دیدبانی برای پیشرفت ایران به تهیه کنندگی محسن مقصودی، چهارشنبه شب‌ها ساعت 22  به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *