يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱۸
۲۳
به بهانه سوء قصد به میرمحمود موسوی؛

آقایان متشخص! عدالت‌تان "بو" می دهد!

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 490741
آقای وزیر کشور! برای کیف قاپی دختر دانشجو و سرقت موبایل فلان زن و مرد و دزدیدن دوربین بهمان عکاس بی‌بضاعت هم از همین دستورها می‌دهید؟
آقایان متشخص! عدالت‌تان "بو" می دهد!
گروه سیاست جهان نيوز ـ ابراهیم رضایی: آقای میرمحمود موسوی برادر مهندس میرحسین موسوی اخیراً مورد زورگیری قرار گرفته است. این خبر در صدر رسانه‌های زنجیره‌ای (با ادعای سوء قصد و حمله) قرار گرفت و به سوژه اول رسانه‌های دولت تبدیل شد. وزیر محترم کشور قول پیگیری حادثه را داده و استاندار مردمی! تهران نیز "دستور" پیگیری صادر کرده است. همچنین جناب ظریف نیز نماینده ویژه‌ای را بدین منظور اعزام کرده است.

خیلی خوب است که اگر کسی مورد ظلم قرار گرفت، مسئولان ارشد قوه مجریه پیگیر شوند و برایش دل بسوزانند. تردیدی نیست که علت حساسیت و اهمیت زورگیری از آقای موسوی نه بخاطر سوابق ایشان بلکه بخاطر نسبت وی با یکی از سران فتنه است.

حال سؤال این است که آیا این مسئولان و رسانه‌ها برای زورگیری‌های روزمره از مردم عادی هم اینقدر حساسیت دارند؟ آقای وزیر کشور! برای کیف قاپی دختر دانشجو و سرقت موبایل فلان زن و مرد و دزدیدن دوربین بهمان عکاس بی‌بضاعت هم از همین دستورها می‌دهید؟

از کی تا حالا نسبت با خائنان، فرد را تبدیل به شهروند درجه یک می کند؟ راستی چه کسی دستور پیگیری راهزنی از اموال ملت ایران در روز روشن را خواهد داد؟ آقای وزیر و آقای استاندار! کِی دستور می‌دهید تا بساط خوردن اموال ملت از سوی مافیای داخلی و خارجی جمع شود؟ آقای وزیر خارجه! چرا برای عیادت از رزمندگان ایرانی در جنگ با تروریسم نماینده اعزام نمی‌کنید؟ چرا وقتی یانکی‌ها بارها و بارها به سرمایه‌های ملت ایران دستبرد زدند، حساس نشدید؟

شما که شعار می‌دادید شهروند درجه یک و درجه دو نداریم، چرا برایتان خون برادرِ مهندس موسوی رنگین‌تر از سایر ایرانیان است؟ وقتی شهدای گرانقدر هسته‌ای را هم ترور کردند، وقتی سرداران و سربازانِ نابِ ایرانی در سوریه و عراق شهید شدند، وقتی سعودی‌هایِ حقیر لگدپراکنی کردند، وقتی همین سران فتنه زشت‌ترین توهین‌ها و اراجیف را ناجوانمردانه به رهبری نظام اسلامی روا داشتند، وقتی... هم اینقدر احساس مسئولیت‌تان گل کرد و رگ گردن‌تان بیرون زد و آن سوژه‌ها شد تیتر یک؟

در دستگاه علی (علیه‌السلام)، برادر نابینایش با مردم عادی هیچ فرق نداشت اما عدالت شما "بو" می‌دهد آقایان متشخص!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز
این نصایح برای این دولت مانند خواندن...
Iran, Islamic Republic of
بی فایده
Iran, Islamic Republic of
احسنت.....
احسنت به قلم و کلامت که جانا سخن از دل ما گفتی . این اقایان شعارهاشون گوش فلک رو کر کرده از بس که شعار شنیدیم دیگه خسته شدیم
Iran, Islamic Republic of
بوی چی؟
بوی فاضلاب؛ بوی لش مرده، بوی گند دوزخیان
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما
برای خودت متاسف باش
Iran, Islamic Republic of
چشم بسته غیب می پرسی
Romania
بوی خیانت
بوی فتنه
بوی بی لیاقتی
.
.
.
باز هم میخوای بگم؟
بوی نفاق و دورویی - بوی اینکه مردم را نفهم فرض کنیم و بخواهیم اونا رو با وعده های پوچ و تو خالی فقط برای مدتی سر کار بگذاریم . ای کاش در انتخابات جدید مردم کمی با فکر بازتر انتخاب کنند
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خنده نداره واقعیتیه
مسایلیک که با آبروی کشور است بابیه فرق دارد
محمودs
Iran, Islamic Republic of
خب اینها هم دارودسته همون "سونگ ینگ" هستندکه اونابودند
احسنت.در دل ما را گفتی.خدا به شما خیر دهد.
Estonia
اصلا این بابا رو کی می شناسه که بخواد بهش سوئ قصد کنه دچار توهم خود بزرگ بینی شدند
من
شما هم از این آب گل آلود بودار ماهی بگیر... این بی عدالت ها از زمزمانی که یادم هست بوده. و با دست به قلم شد ن من و شما هم درست نمی شه.
«جناب ظریف نیز نماینده ویژه‌ای را بدین منظور اعزام کرده است.»؟!!
آقای ظریف واقعا نمی دونه یک دیپلمات ایرانی در داخل کشور فقط یک فرد عادی است و در مورد زورگیری و یا سایر موارد از حیثیت وزارت خارجه نباید هزینه بشه؟
مطمئنی زورگیری بوده?? تو یه هفته یک آدم سه بار مورد زورگیری قرار میگیره??
محمد
سلام,تقصیر کسانی است که با رای خود به اینها میدان داده اند.ازموده را ازمودن خطاست.مردم ایران را به خواندن تاریخ معاصر دعوت میکنم.اینقدر احساسی و از روی لجبازی رای ندهید.چوبش را ملت میخورند.عمر من که تمام شد,به کسانی که امتحان پس داده اند را کنار بگذارید.
بلوچ
تو این مملکت برای اینکه کارت راه بیفته باید فامیل یکی از بزرگان باشی یا به یکی وصل باشی . اماو از غریبی....
اگر یک بار بود حرف شما درست اما سه بار در هفته جای تامل داره .