کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به بهانه سوء قصد به میرمحمود موسوی؛

آقایان متشخص! عدالت‌تان "بو" می دهد!

22 ارديبهشت 1395 ساعت 14:48

آقای وزیر کشور! برای کیف قاپی دختر دانشجو و سرقت موبایل فلان زن و مرد و دزدیدن دوربین بهمان عکاس بی‌بضاعت هم از همین دستورها می‌دهید؟


گروه سیاست جهان نیوز ـ ابراهیم رضایی: آقای میرمحمود موسوی برادر مهندس میرحسین موسوی اخیراً مورد زورگیری قرار گرفته است. این خبر در صدر رسانه‌های زنجیره‌ای (با ادعای سوء قصد و حمله) قرار گرفت و به سوژه اول رسانه‌های دولت تبدیل شد. وزیر محترم کشور قول پیگیری حادثه را داده و استاندار مردمی! تهران نیز "دستور" پیگیری صادر کرده است. همچنین جناب ظریف نیز نماینده ویژه‌ای را بدین منظور اعزام کرده است.

خیلی خوب است که اگر کسی مورد ظلم قرار گرفت، مسئولان ارشد قوه مجریه پیگیر شوند و برایش دل بسوزانند. تردیدی نیست که علت حساسیت و اهمیت زورگیری از آقای موسوی نه بخاطر سوابق ایشان بلکه بخاطر نسبت وی با یکی از سران فتنه است.

حال سؤال این است که آیا این مسئولان و رسانه‌ها برای زورگیری‌های روزمره از مردم عادی هم اینقدر حساسیت دارند؟ آقای وزیر کشور! برای کیف قاپی دختر دانشجو و سرقت موبایل فلان زن و مرد و دزدیدن دوربین بهمان عکاس بی‌بضاعت هم از همین دستورها می‌دهید؟

از کی تا حالا نسبت با خائنان، فرد را تبدیل به شهروند درجه یک می کند؟ راستی چه کسی دستور پیگیری راهزنی از اموال ملت ایران در روز روشن را خواهد داد؟ آقای وزیر و آقای استاندار! کِی دستور می‌دهید تا بساط خوردن اموال ملت از سوی مافیای داخلی و خارجی جمع شود؟ آقای وزیر خارجه! چرا برای عیادت از رزمندگان ایرانی در جنگ با تروریسم نماینده اعزام نمی‌کنید؟ چرا وقتی یانکی‌ها بارها و بارها به سرمایه‌های ملت ایران دستبرد زدند، حساس نشدید؟

شما که شعار می‌دادید شهروند درجه یک و درجه دو نداریم، چرا برایتان خون برادرِ مهندس موسوی رنگین‌تر از سایر ایرانیان است؟ وقتی شهدای گرانقدر هسته‌ای را هم ترور کردند، وقتی سرداران و سربازانِ نابِ ایرانی در سوریه و عراق شهید شدند، وقتی سعودی‌هایِ حقیر لگدپراکنی کردند، وقتی همین سران فتنه زشت‌ترین توهین‌ها و اراجیف را ناجوانمردانه به رهبری نظام اسلامی روا داشتند، وقتی... هم اینقدر احساس مسئولیت‌تان گل کرد و رگ گردن‌تان بیرون زد و آن سوژه‌ها شد تیتر یک؟

در دستگاه علی (علیه‌السلام)، برادر نابینایش با مردم عادی هیچ فرق نداشت اما عدالت شما "بو" می‌دهد آقایان متشخص!


کد مطلب: 490741

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/490741/آقایان-متشخص-عدالت-تان-بو-می-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com