سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۵
۳

دعای اثر بخش مرحوم قاضی و شفای محتضر

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۳۴
کد مطلب: 490559
روزی در محضر مرحوم آقای قاضی نشسته بودیم که ناگهان شخصی با عجله و ناراحتی بسیار خود را به مجلس آقای قاضی رسانید و بانگرانی بسیار گفت: همسرم در حال احتضار است و نزدیک است بمیرد، اگر او بمیرد من هیچ‌کس را ندارم...
دعای اثر بخش مرحوم قاضی و شفای محتضر
به گزارش جهان،  آیت الله سید عباس حسینی کاشانی نقل می‌کرد: روزی در محضر مرحوم آقای قاضی نشسته بودیم که ناگهان شخصی با عجله و ناراحتی بسیار خود را به مجلس آقای قاضی رسانید و بانگرانی بسیار گفت: همسرم در حال احتضار است و نزدیک است بمیرد، اگر او بمیرد من هیچ‌کس را ندارم؛ خواهش می کنم دعایی بفرمایید حالش خوب شود و از مرگ نجات پیدا کند. آقای قاضی پس از گوش دادن به حرف‌های آن شخص به آرامی فرمود: چرا با حالت جنب به اینجا آمده‌ای! برو اوّل غسل کن دوباره به اینجا بیا تا دعا کنم.

مرد عرب در حالی که از تعجّب حیرت زده شده بود با عجله بلند شد و به منزلش رفت و پس از مدّتی بازگشت و در مقابل آقای قاضی مؤدبانه نشست. مرحوم قاضی دو انگشت سبابه‌اش را به دو شقیقه پیشانی آن مرد گذاشت و به قرائت دعا مشغول شد و در این مدّت مدام اشک چشمان آقای قاضی بر محاسن سفیدش می‌ریخت؛ طولی نکشید دعا تمام شد و مرد عرب به منزلش رفت. من دیگر او را ندیدم تا اینکه چند روز بعد در صحن حرم مطهّر او را ملاقات کردم و از نتیجه دعا پرسیدم. او گفت: وقتی به منزل بازگشتم دیدم همسرم سالم و تندرست بیدار شده و از خطر مرگ رهایی یافته و مشغول امورات منزل است!

کتاب اسوه عارفان – ص 166
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پیروز
Romania
ایوان نجف عجب صفایی دارد/ بیخود نیست آیت الله قاضی ره اونجا اقامت کرده بودند و همونجا به خاک سپرده شدند ،یا امیرالمومنین ع خودت شیعه هات رو از دست این تکفیریها و وهابیها توی عراق و سوریه ،بحرین،یمن ،عربستان نجات بده. دعاکنید
فروردین امسال مادرم دچار بیماری سختی شد که پزشکان احتمال فوت می دادند. مبلغی صدقه دادم .همان شب به مرحمت الهی از حالت ضعف وکما مانندی که داشت بیرون آمد.
برای شفای بیماران صلوات
يكي از دلايل استجابت دعا لقمه حلال است . دادن صدقه نيز موجبات استجابت دعا را فراهم مي كند