جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
امیرآبادی فراهانی در اراک:

هزینه‌های هنگفت ‌اصلاح‌طلبان برای تبلیغات

پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب: 487769
منتخب مردم قم در مجلس گفت: دولتمردان در اتاق‌های در‌بسته کمیسیون بودجه حرف از مصیبت عظما هنگام پرداخت یارانه می‌زنند و می‌خواهند یارانه‌ها را حذف کنیم اما در مقابل دوربین‌ها با بی‌شرمی تمام با دروغ‌پراکنی سخن از جلوگیری برای قطع یارانه‌ها می‌گویند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از اراک، احمد امیرآبادی فراهانی با حضور در جمع نمازگزاران در مسجد امام حسین (ع) با اشاره به عملکرد محمد حسن آصفری در مجلس نهم اظهار داشت: مجلس دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون را بر عهده دارد و در این امر آصفری به واقع فردی فعال و تاثیرگذار بوده است، آصفری  اقدامات مثبتی در طول دوره چهارساله حضور خود در مجلس نهم انجام داده که یکی از اقدامات مثبت آصفری را می توان به سوال ایشان از وزیر و تصویب طرح پرداخت وام ازدواج به جوانان در مجلس عنوان کرد که شبب شد قریب 700 هزار نفر از جوانان از این طریق وام مربوطه را دریافت کنند.
 
وی افزود: طرح بیمارستان 320 تختخوابی حضرت ولیعصر (عج) استان مرکزی نیز با پیگیری‌های مستمر شخص آصفری و تامین بودجه مورد نیاز برای این طرح در حال حاضر در دست احداث است، با توجه به سخنان باهنر و عبدالهی که هفت دوره در مجلس حضور داشته‌اند سخت‌ترین دوران مربوط به مجلس نهم بوده است، زمانی که نماینده بتواند در دوران رکود حاکم بر کشور، در راستای رفع مشکلات اقتصادی و وضع معیشتی مردم  قدم بردارد باید به بزرگی کار او پی برد.
 
منتخب مردم قم در مجلس دهم تصریح کرد: محمدحسن آصفری با بنده و لاریجانی ریاست مجلس برای جلوگیری از جداشدن چند شهر استان مرکزی و تلفیق آنها به استان قم درگیری لفظی پیدا کرد و با جدیت و قاطعیت تمام مانع از انجام این کار شد، در درجه اول مردم باید بدانند این مجلس است که منابع را تخصیص می‌دهد نه دولت و در وهله بعد این سوال پیش می‌آید که منظور از همسو بودن با دولت به چه معناست.
 
امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: اگر منظور از همسو بودن با دولت کمک به دولت برای رفع مشکلات مردم است قطعا آصفری همسو با دولت است اما اگر هدف نوکر دولت بودن و گوش به فرمان دولت بودن است، مردم باید بدانند که آصفری صدای مردم و فریاد آنها است و زیر فشار کانون‌های قدرت و ثروت نمی‌رود.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم بیان داشت: اگر امروز نماینده با کمک عناصر دولتی در بخش‌های خصوصی، استاندار، فرماندار، بخشدار و افراد وابسته به دولت به مجلس راه پیدا کند، فردا باید تحت امر دولتی‌ها باشد و نتوان خدمت به مردم را ندارد.
 
وی عنوان کرد: هزینه‌های هنگفت انتخاباتی که امروز از سوی اصلاح‌طلبان صرف تبلیغات می‌کنند عامل اصلی ایجاد فساد است و اینت امر قابل توجه است که نماینده‌ای که در ماه 5 میلیون حقوق می‌گیرد چگونه توان این امر را دارد که هزینه‌های هنگفت انتخاباتی را جبران کند، در پشت این هزینه‌ها قطعا زد و بند با بخش‌های خصوصی و دولتی، رانت خواری، باندبازی، منفعت‌طلبی و فساد رخ می‌دهد و مردم باید با قاطعیت با این پدیده شوم در کشور مبارزه کنند.
 
منتخب مردم قم در مجلس دهم ادامه داد: وقتی کاندیدایی که سابقه حضور در مجلس را داشته است مهر رد صلاحیت را با خود یدک می‌کشد این امر سبب بی‌آبرویی و بی‌اعتمادی مردم به وی می‌شود، اما آصفری با سابقه درخشانی که در مجلس  داشته امروز در مقابل تخریب‌ها و تهمت‎ها قرار گرفته، اما بنده با حضور چهار ساله خود در مجلس شاهد تلاش‌های بی‌وقفه ایشان بودم.
 
امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه وظیفه دولت اجرای صحیح و دقیق امور اجرایی است، گفت: امروز اگر در نظام سلامت شاهد تحول هستیم به خاطر فریادهایی بوده است که امثال آصفری در مجلس سر داده‌اند تا توانسته‌اند یک درصد ارزش افزوده اضافه شود، به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به مردم در حوزه سلامت در اختیار  هاشمی قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به مخالفت آصفری با طرح حذف یارانه‌ها، تصریح کرد: دولتمردان در اتاق‌های در‌بسته کمیسیون بودجه حرف از مصیبت عظما هنگام پرداخت یارانه می‌زنند و از ما می‌خواهند یارانه‌ها را حذف کنیم اما در مقابل دوربین‌ها با بی‌شرمی تمام با دروغ‌پراکنی سخن از جلوگیری برای قطع یارانه‌ها می‌گویند و ما در مجلس شاهد مخالفت آصفری با این امر بوده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *