چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

انتخابات رسید، مردم ولی‌نعمت اصلاح‌طلبان شدند!

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 712415
شما که تا دیروز، مردم را عوام‌الناس و نادان می‌دانستید، چگونه ناگهان امروز، ولی‌نعمت اصلاح‌طلبان می‌خوانید؟!
انتخابات رسید، مردم ولی‌نعمت اصلاح‌طلبان شدند!
به گزارش جهان نيوز، کیهان نوشت: شما که تا دیروز، مردم را عوام‌الناس و نادان می‌دانستید، چگونه ناگهان امروز، ولی‌نعمت اصلاح‌طلبان می‌خوانید؟!

سایت مشرق با اشاره به سخنان وزیر کشور دولت اصلاحات، نوشت: اخیرا عبدالواحد موسوی لاری، در مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایرنا گفته است: «مرز ما با اصولگرایان در این است که ما می‌گوییم مردم ولی‌نعمت ما هستند و آنها می‌گویند؛ مردم رعیت هستند. چون آنها مردم را رعیت می‌دانند در نتیجه خود را کسی می‌دانند که این رعیت را باید هدایت کند. اصلاح‌طلبان می‌گویند مردم ولی‌نعمت‌اند و باید دنبال موضوعی مشروع برویم که آنها می‌خواهند. من اصلاح‌طلب به این حرفی که می‌زنم باید اعتقاد داشته باشم و تصنعی حرف نزنم.»

 قبل از موسوی لاری، ابراهیم اصغرزاده، دیگر فعال چپ نیز طی اظهاراتی عجیب در یک یادداشت مدعی شده بود که اصلاح‌طلبان نماینده قشر تهیدست و مستضعف جامعه هستند!

این ادعای عجیب در حالی است که آقایان نبایستی مخاطب را فاقد شعور و حافظه تاریخی فرض کرده و در این تصور باشند که مردم و افکار عمومی ایران فراموش کرده‌اند اصلاح‌طلبان چطور زمانی در همین نزدیکی مردم را «لشکر قابلمه بدست‌ها» می‌نامیدند که برای خرید مرگ موش و جارو هم صف می‌کشند!

مردم که فراموش نکرده‌اند... اما آقای لاری حکما فراموش کرده روزگاری در دولت اول آقای روحانی که مصطفی ملکیان، از تئوریسین‌های اصلاحات سرمست از پیروزی اصلاح‌طلبان، درباره مردم نوشته بود: «عوام‌الناس، چون خوشایند خود را از مصلحتشان، نمی‌توانند تشخیص دهند، از رئیس‌جمهوری که 40 هزار تومان را در خانه‌شان می‌دهند، راضی‌اند و نمی‌فهمند که ممکن است چه خسارت‌ها و ظلم عظیمی در حقشان بشود... اکثر مردم در جهت تشخیص ندادن مصلحتشان مثل عوام‌الناس و کودکانند.»

و یا همین‌طور، اظهارات محمود سریع‌القلم(که گفته می‌شود مشاور رئیس‌جمهور روحانی است) که در ذم مردم گفته بود: راننده تاکسی یا یک لبوفروش دانشی درباره مسائل کشور ندارند.

آقای موسوی لاری چگونه پا بر این تاریخ محرز سیاسی گذاشته و می‌گوید که اصلاح‌طلبان مردم را ولی‌نعمت می‌دانند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
مردم گوششان از این شعارهای الکی کر شده بسه؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد این مردم برسه.....
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
این قوم ؛ همیشه ؛ از کثیف ترین ابزار ، برای رای آوردن ، استفاده می کنند !!