شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

تعبیر جالب سردار وحیدی از مدافعان حرم

شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 486640
سردار احمد وحیدی گفت: برگزاری جشنواره «مدافعان حرم» بسیار ارزشمند است واقعا هم مدافعین حرم یکی از نمادهای بارز فرهنگی ما در این عصر و زمان هستند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار احمد وحیدی از فرماندهان نظامی ایران و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در دولت دهم که چندی پیش در خبرگزاری فارس حضور پیدا کرده بود در ارتباط با پرسش خبرنگار این رسانه درباره برگزاری جشنواره «مدافعان حرم» و اهمیت برگزاری آن اظهار کرد: این کار بسیار ارزشمند است واقعا مدافعین حرم یکی از نمادهای بارز فرهنگی ما در این عصر و زمان هستند.

چطور یک عده حاضر شدند جان شیرین خود را برای حمایت از ارزش‌ها بدهند. لذا تبیین این موضوع و نشان دادن ارزش ها از سوی مدافعین بسیار ارزشمند است‌.


جشنواره مدافعان حرم توسط خبرگزاری فارس در حال برگزاری است تا به این لحظه سینماگران و مستندسازان دغدغه‌مند در حوزه مستند بحران به ویژه مستند‌هایی با محوریت سوریه عراق و مدافعان حرم آثار خود را برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه آن ارسال کرده‌اند.


نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی 5 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود. فیلمسازان تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را با مراجعه به سایت www.modafeanfilmfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس صفوی
Iran, Islamic Republic of
بایدحداقل همان تجلیلی که از شهدای دفاع مقدس زمان جنگ با صدام می شد ، اکنون از شهدای مدافع حرم نیز انجام شود
Iran, Islamic Republic of
بچه های مدافع حرم خیلی مظلوم واقع میشن
بقدری بی سر و صدا تشییع میشن که اکثر مردم خبر نمیشن توی شهر شون شهید آوردن تا برای تشییع بیان