کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعبیر جالب سردار وحیدی از مدافعان حرم

4 ارديبهشت 1395 ساعت 10:17

سردار احمد وحیدی گفت: برگزاری جشنواره «مدافعان حرم» بسیار ارزشمند است واقعا هم مدافعین حرم یکی از نمادهای بارز فرهنگی ما در این عصر و زمان هستند.


به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار احمد وحیدی از فرماندهان نظامی ایران و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در دولت دهم که چندی پیش در خبرگزاری فارس حضور پیدا کرده بود در ارتباط با پرسش خبرنگار این رسانه درباره برگزاری جشنواره «مدافعان حرم» و اهمیت برگزاری آن اظهار کرد: این کار بسیار ارزشمند است واقعا مدافعین حرم یکی از نمادهای بارز فرهنگی ما در این عصر و زمان هستند.

چطور یک عده حاضر شدند جان شیرین خود را برای حمایت از ارزش‌ها بدهند. لذا تبیین این موضوع و نشان دادن ارزش ها از سوی مدافعین بسیار ارزشمند است‌.


جشنواره مدافعان حرم توسط خبرگزاری فارس در حال برگزاری است تا به این لحظه سینماگران و مستندسازان دغدغه‌مند در حوزه مستند بحران به ویژه مستند‌هایی با محوریت سوریه عراق و مدافعان حرم آثار خود را برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه آن ارسال کرده‌اند.


نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی 5 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود. فیلمسازان تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را با مراجعه به سایت www.modafeanfilmfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


کد مطلب: 486640

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/486640/تعبیر-جالب-سردار-وحیدی-مدافعان-حرم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com