شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ایستادگی حزب الله لبنان در برابر فشارها

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 485759
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر عدم تغییر موضع این حزب حتی اگر بیانیه ها علیه آن به چندین تن برسد تاکید کرد.
ایستادگی حزب الله لبنان در برابر فشارها
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه المنار گزارش داد، شیخ «نبیل قاووق» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که حتی اگر قطعنامه ها و بیانیه های اجلاس های عربی و خلیجی به چندین تن هم برسد موضع حزب الله ذره ای تغییر نخواهد کرد و آنها ضعیف تر و کوچکتر از آن هستند که عزم و اراده مقاومت را بشکنند.

وی گفت: تمام فشارها، تهدیدات، افتراها و تحریکات عربستان سعودی هرگز از عزم و اراده یاران مقاومت نخواهد کاست و تمام دوستداران مقاومت در سطح جهان عرب و اسلام بر دوستی و محبت به سید حسن نصرالله سردار مقاومت بیشتر تاکید خواهند کرد.

شیخ قاووق در مراسمی که از سوی حزب الله در منطقه انصاریه در جنوب لبنان برگزار شده بود، افزود: آنها باید بدانند که پنهان شدن پشت اجلاس های عربی و خلیجی، خون ملت ما در یمن، بحرین، عراق و سوریه را که پیشانی متجاوزان را لکه دار کرده است محو نخواهد کرد.

وی همچنین افزود که رژیم سعودی در تجاوز و دشمنی با مقاومت بيش از آنچه ادعا می كند، پيروزی کسب کرده، متحمل خسارت شده و وجهه و جایگاه خود را در جهان از دست داده است و نمی تواند آن را با تمام قطعنامه ها و بیانیه های اجلاس های عربی جبران کند.

لازم به ذکر است که بيانيه سيزدهمين اجلاس سازمان همكاری اسلامی كه پيش نويس آن در جده و با فشار و تطميع سعودی ها آماده شده بود، در استانبول بدون اجماع و بررسی اعلام شد و در اقدامی ترديد آميز كه با استقبال رژيم صهيونيستی مواجه شد، محور مقاومت ضد صهيونيستي هدف قرار گرفت و فلسطين به عنوان موضوع اصلی جهان عرب و اسلام ناديده گرفته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *