يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

وزیرکشور عازم نيويورك می‌شود

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب: 485593
وزير كشور و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر به منظور شركت در سی امين ‏نشست ويژه مجمع عمومی سازمان ملل، عازم نيويورك می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر دكتر عبدالرضا رحماني فضلي شامگاه امشب در راس هياتي عاليرتبه جهت شركت در سي امين ‏نشست ويژه مجمع عمومي سازمان ملل در خصوص مساله جهاني مواد مخدر كه در تاريخ هاي ۲۱-۱۹ ‏آوريل برابر با ۳۱ فروردين لغايت ۲ ارديبهشت ماه در مقر سازمان ملل برگزار میشود، عازم نيويورك میشود .
 
هدف از اين نشست بررسي ميان دوره‌اي پيشرفت‌ها در اجراي بيانيه سياسي و برنامه ‏اقدام از جمله ارزيابي دستاوردها و چالش‌ها در مقابله با مساله جهاني مواد مخدر در چارچوب ‏كنوانسيون‌هاي سه گانه بين‌المللي و ساير اسناد ذیربط سازمان ملل است.
 
وزير كشور و دبيركل ستاد ‏در حاشيه اين نشست با معاونان دبيركل سازمان ملل در امور كمك هاي بشر دوستانه و مهاجرين و ‏پناهندگان و همچنين با تعدادي از مقامات عالي كشورها و روساي هيات هاي نمايندگي از مناطق مختلف ‏جغرافيايي ملاقات دوجانبه خواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *