چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱

مادر ۲۳ ساله مشهدی ۵ قلو به دنیا آورد

دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 484345
مادر ۲۳ ساله مشهدی در دومین زایمان خود در بیمارستان ام البنین(س) مشهد مقدس ۵ قلو به دنیا آورد.
به گزارش جهان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر معصومه میرتیموری پزشک معالج این مادر اظهار داشت: بارداری این زن ۲۳ ساله که در هفته ۳۲ بارداری به اورژانس بیمارستان ام البنین (س) مراجعه کرده است، به طور طبیعی بوده و حداقل وزن نوزادان که همگی پسر هستند حدود یک کیلو و ۱۶۰ گرم است.

وی  با اشاره به اینکه در معاینه متخصص اطفال، وضعیت نوزادان نرمال بوده و مورد خاصی گزارش نشده است خاطر نشان کرد: پنج نوزاد این مادر هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) این بیمارستان تحت نظر هستند.

شیبایی سرپرستار اتاق عمل  بیمارستان ام البنین(س) نیز گفت: در ابتدا برا اساس در سونوگرافی های انجام شده در طی بارداری،چهار جنین  گزارش شده بود، اما پزشک در حین عمل و پس از خارج کردن چهار نوزاد، متوجه یک نوزاد دیگر شد.

وی در ادامه افزود: این عمل سزارین با حضورسه ماما و دو پزشک متخصص زنان و متخصص اطفال انجام گرفت .

گفتنی است: این بانوی خانه دار در نخستین زایمان خود صاحب یک فرزند پسر شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اول گفتین بطور طبیعی باز آخر میگین سزارین درست گزارش تهیه کنید میدونید بین طبیعی آوردن پنج قلو که الان بیشتریا یکی روهم نمتونن طبیعی بیارن چقدر تفاوته با سزارین