شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

حمله تروریست‌ها به حلب با گازهای سمی

پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۲
کد مطلب: 483516
منابع خبری اعلام کردند که تروریست‌های سوری با خمپاره‌های حاوی گازهای سمی به منطقه شیخ المقصود حمله کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، منابع محلی در استان حلب سوریه خبر دادند که گروه‌های مسلح اقدام به شلیک گلوله‌های خمپاره‌ای حاوی گازهای سمی به سوی منطقه شیخ المقصود کرده‌اند.
 
همچنین روزنامه رای الیوم در گزارش روز پنجشنبه خود نوشت: نبرد بزرگ شهر حلب در روزهای آینده خواهد بود و ارتش سوریه و هم پیمانانش خود را در ریف این شهر مستقر می کنند و منابع نظامی از سلاح ها و تاکتیک های نظامی جدید گروههای مسلح درسایه تصمیم کشورهای منطقه ای حامی این گروهها برای پایان دادن به آتش بس سخن می گویند.
 
این روزنامه نوشت: برای اولین بار، اتاق عملیات مشترک بین ارتش سوریه و هم پیمانانش بیانیه واحدی را منتشر کرده و گفتند که درهای جهنم به روی گروههای مسلح گشوده خواهد شد. همچنین این بیانیه برای اولین بار گفت که نیروهای ایرانی و حزب الله و ارتش سوریه برای گشودن درهای نبرد بسیج می شوند. این بیانیه نشان از مرحله ای سرنوشت ساز در میدان نبرد سوریه دارد. این بیانیه به موارد گسترده نقض آتش بس از سوی گروههای مسلح اشاره می کند. سرنگون کردن جنگنده سوریه بر فراز شهرک العیس و اسیر کردن خلبان آن اوج این موارد نقض آتش بس بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *