چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
فرماندار سروآباد خبر داد

"میزبان بیش از 11 هزار مسافر بویم"

يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 481504
فرماندار سروآباد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز 7 فروردین ماه بیش از 11 هزار مسافر و مهمان نوروزی به شهرستان سروآباد سفر کرده‌اند.
به گزارش جهان، علی مفاخری در حاشیه بازدید از اماکن و محل‌های اقامتی مسافران و گردشگران نوروزی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شهرستان سروآباد به عنوان شهرستانی بسیار زیبا با جاذبه‌های گردشگری فراوان هر ساله میزبان مسافران و مهمانان نوروزی است.

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های قبل مسافران و مهمانان نوروزی از شهرستان سروآباد و طبیعت بکر و زیبای آن بازدید کرده‌اند، گفت: بیش از 11 هزار مسافر و مهمان نوروزی تا امروز 7 فروردین ماه از شهرستان سروآباد بازدید کرده و در این شهرستان اقامت داشته‌اند.

فرماندار سروآباد تصریح کرد: با توجه به طبیعت زیبا و منحصر به فرد شهرستان سروآباد و وجود جاذبه‌های گردشگری بسیار این آمار همچنان در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌شود در پایان تعطیلات نوروزی شاهد ثبت آمار بسیار خوبی از ورود مسافران و مهمانان نوروزی به شهرستان باشیم.

وی به آمار واحدهای اقامتی اشاره کرد و افزود: 69 واحد اقامتی شامل یک هتل، 10 واحد خانه معلم و مراکز شبانه‌روزی، 7 واحد بین راهی و 51 خانه استیجاری در شهرستان سروآباد آماده اسکان و پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی هستند.

وی به عملکرد ادارات خدماتی اشاره کرد و گفت: اورژانس، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری و سایر ادارات خدماتی شهرستان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران و مهمانان نوروزی در این ایام تعطیلات نوروزی هستند.

مفاخری اضافه کرد: خوشبختانه همه راه‌های ارتباطی و مواصلاتی شهرستان باز است و هیچگونه مشکلی در بحث تردد در این شهرستان وجود ندارد.

وی در پایان افزود: خوشبختانه در این ایام هیچگونه اتفاق و حادثه ناگواری از قبیل تصادفات جاده‌ای در شهرستان سروآباد به وقوع نپیوسته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *