چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

مدارس هرمزگان میزبان هزاران مهمان نوروزی

شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 481376
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در مجموع ۷۵۳ هزار و ۷۵۰ نفر روز مسافر در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش استان هرمزگان پذیرش و اسکان داده شدند.
به گزارش جهان، علی کرمپور در گفتگو با مهر بیان داشت: بیش از ۲۵۱ هزار و ۲۵۰ نفر در قالب ۵۰ هزار و ۲۵۰ خانواده و در مجموع ۷۵۳ هزار و ۷۵۰ نفر روز مسافر در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش استان هرمزگان پذیرش و اسکان داده شدند.

وی تاکید کرد: این آمار تا روز ششم فروردین است که در همین مدت نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد قابل قبولی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: پذیرش مسافرین در ستاد های اسکان به طور شبانه روزی انجام می شود و تا کنون هیچگونه مشکلی در این راستا وجود نداشته است.

کرمپور ادامه داد: بارندگی چند روز اخیر و سردی هوا باعث شد که مسافرین تمایل بیشتری برای حضور در ستاد های اسکان داشته باشند که در این راستا نیز امکانات کامل برای آنها در نظر گرفته شد و رضایت کامل مسافرین را نیز به همراه داشته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *