سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

واکنش بزرگان فوتبال به درگذشت کرایف

شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب: 481362
بزرگان فوتبال جهان در پی در گذشت یوهان کرایف پیام های همدردی را با خانواده این فوتبالیست سابق و اهالی فوتبال منتشر کردند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، یوهان کرایوف 24 مارس 2016 در نهایت مغلوب سرطان شد و درگذشت. این مرد هلندی با وفاتش دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

مارادونا از بازیکنان بزرگ تاریخ در پیام خود نوشت:‌ کرایف انسانی بزرگ و مثال زدنی بود و کارهایی که در فوتبال جهان از خود به یادگار گذاشت تا ابد باقی خواهد ماند. او انسانی مثال زدنی بود که توانست فوتبال را به شیوه ای دیگر برای نسل بعد از خود نگه دارد.

پله از بزرگترین بازیکنان تاریخ در پی درگذشت خود در پیامی نوشت: ما یک مرد بزرگ را از دست داده ایم. کیفیت او بی نظیر بود، او هم به عنوان بازیکن و هم مربی جز شماره1 های تاریخ فوتبال محسوب می می شده. به راستی میراث فوتبال یوهان کرایوف بوده است. باید میراثی که کرایف برای ما گذاشته شود را به خوبی به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

ژاوی از بازیکنان و کاپیتان های سابق بارسلونا نیز گفت:‌ یوهان یک انسان حرفه ای برای کسانی که عاشق فوتبال هستند بو. برای من مهم ترین شخص در تاریخ باشگاه بارسلونا یوهان کرایوف بود. کسانی که در باشگاه حضور دارند باید برای حفظ میراث او تلاش کنند. بارسلونا موظف است همیشه یاد او را زنده نگه دارد چرا که فلسفه ای که اکنون این باشگاه را جز بهترین ها قرار داده بنیان گزار آن کسی جز کرایوف نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *