چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

حوادث و مصدومات رانددگی در شاهرود

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 481013
معاون اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: براثر وقوع 11حادثه رانندگی طی روز سه شنبه در جاده های برون و درون شهری شاهرود، 26 نفر مجروح و یک نفر هم کشته شد.
به گزارش جهان به گفته ناصر سلمانپور سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود:حادثه اول ساعت 10:47 دقیقه در 95 کیلومتری میامی در محور سراسری تهران - مشهد با واژگونی یک خودروی سمند اتقاق اقتاد که دو نفر زخمی آن توسط اورژانس درمحل مداوا شدند.

وی گفت: ساعت 11:33 دقیقه هم 15 کیلومتر بعد از میامی به سمت عباس آباد ، تصادف سواری با عابر گزارش شد که تنها مصدوم این تصادف هم در محل مداوا شد.

سلمانپور ادامه داد: ساعت 15:52دقیقه یک خودروی پژوپارس 25 کیلومتر بعد از ری آباد به سمت جاجرم در محور میامی به جاجرم ،واژگون شد که 4 رخمی این حادثه با آمبولانس های اورژانس 115 میامی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

وی افزود: ساعت 18:42دقیقه یک خودروی سمند 20 کیلومتر مانده به میامی از سمت سبزوار ،واژگون شد که 4 نفز رخمی این حادثه با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) برای ادامه مداوا انتقال یافتند.

به گفته وی، ساعت 21:10 دقیقه ، ابتدای جاده روستای محمد آباد میامی در محور اصلی تهران – مشهد ، یک دستگاه خودروی پژو روآ از مسیر منحرف و واژگون شد که سه نفر زخمی و یک نفرهم درسر صحنۀ حادثه ، فوت کرد .

سلمانپور گفت: ساعت 22:48 دقیقه یک دستگاه خودروی تندر، ده کیلومتری میامی به شاهرود ، واژگون شد که پنج مصدوم حادثه به بیمارستان میامی انتقال یافتند.

وی افزود: ساعت 23:53 دقیقه ، 5 کیلومتر مانده به روستای عباس آباد ،حوالی روستای چشمه سفید ، تصادفی بین کامیون با پژو 405 اتفاق افتاد که سه سرنشین پژو مصدوم شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته وی، روز سه شنبه در شهرشاهرود هم 4تصادف اتفاق افتاد که 4نفر زخمی و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند .

سلمانپور گفت: به علت وضعیت نامساعد جوی و بارش باران ، بالگرد اورژانس 115 شاهرود نتوانست به مجروحان حوادث امداد رسانی کند .

روز دوشنبه هم در جاده های اطراف شاهرود 5حادثه رانندگی اتفاق افتاد که 12 نفر مجروح شدند.

از روز 28 اسفند، زمان آغاز مسافرت های نوروزی تا روز یک شنبه مجموعا 24 حادثه رانندگی در جاده های اطراف شاهرود و میامی و عمدتا در جاده اصلی تهران - مشهد روی داده بود که 65 نفر زخمی شده و سه نفر نیز جان دادند.

با احتساب تصادفات روز های دوشنبه و سه شنبه ، از آغاز مسافرت های نوروزی 40 حادثه رانندگی در جاده های اطراف شاهرود روی داده که 103 نفر زخمی و سه نفر نیز جان باخته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *