شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

هشدار روسیه به آمریکا بابت کمک به معارضان

دوشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 480820
ژنرال بلندپایه روس می گوید آمریکایی‌ها حاضر به مذاکره برای تعیین نحوه نظارت بر آتش‌بس سوریه نیستند و اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، مسکو علیه گروه‌های معارض ناقض آتش‌بس، از زور استفاده خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسکو ضمن اعلام آمادگی برای مذاکره با آمریکایی‌ها بر سر نحوه نظارت بر اجرای آتش‌بس سوریه، هشدار داد که آماده استفاده از «زور» علیه ناقضان آتش‌بس است.

بر اساس گزارش «تاس»، رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرد که کشورش حاضر است در مسکو یا هر جای دیگر در خصوص نحوه نظارت بر آتش‌بس سوریه، با آمریکایی‌ها مذاکره کند.

این ژنرال روس همچنین هشدار داد که در صورت عدم دریافت پاسخ از سوی آمریکایی‌ها و مشخص نشدن نحوه اجرا  و مراقبت از آتش‌بس سوریه، ارتش روسیه آماده است پاسخ نقض‌های مکرر آتش‌بس را با «زور» بدهد.

ژنرال روس تأیید کرد که روسیه پیشنهاداتی هم برای اتخاذ تصمیم در خصوص نحوه اجرای آتش‌بس داشته که آنها را در قالب یک پیش‌نیوس برای واشنگتن ارسال کرده ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

این فرمانده بلندپایه روس از مذاکرات اخیر با آمریکایی‌ها در پایتخت اردن هم خبری داشت و گفت «مذاکرات امان به ما ثابت کرد که طرف آمریکایی، آمادگی لازم برای گفت‌وگو در خصوص کنترل آتش‌بس را ندارد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *