شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

فراخوان کاریکاتور امر به معروف و نهی از منکر

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 480544
دومین مسابقه کاریکاتور «خوب و بد» با موضوع اصلی امر به معروف و نهی از منکر فراخوان داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فراخوان دومین مسابقه کاریکاتور «خوب و بد» از سوی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شبستر استان آذربایجان شرقی با موضوع اصلی امر به معروف و نهی از منکر اعلام شد. ضمن اینکه موضوعات دیگر این مسابقه شامل خوب و بد، زشت و زیبا، شیطان و فرشته، دارا و ندار، ارزش و ضدارزش، سست و محکم، منزوی و اجتماعی، دانا و نادان و همچنین آسیب‌های اجتماعی است.

ارسال بیوگرافی و مشخصات کامل هنرمند، ارسال اثر با فرمت jpg و کیفیت 300 DPI ، کوچکتر نبودن آثار از اندازه برگه A4 و همچنین ارسال اثر تا پایان 15 اردیبهشت 1395 بخشی از شرایط ارسال اثر برای شرکت در مسابقه است.

به نفرات اول تا سوم این مسابقه به ترتیب 3 میلیون، 2 میلیون و یک میلیون ریال و همچنین لوح تقدیر و تندیس جشنواره تعلق می‌گیرد. ضمن اینکه به 5 نفر از آثار برگزیده و 10 نفر از هنرمندان برتر خردسال نیز جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار با به آدرس الکترونیکی goodbadcartoon@gmail.com ارسال کنند. دبیرخانه این مسابقه در آذربایجان شرقی، شهرستان شبستر، جنب پارک آزادگان، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شبستر واقع است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *