يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱۳
۱۷
منتجب‌نيا در دانشگاه علوم پزشكي ياسوج:

نگوييد چون‌ امام‌حسين با منكر مبارزه كرد ما هم بايد ريشه‌ منكر را بزنيم!

متاسفانه عده زيادي از نمايندگان فريب خورده‌اند!
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 391117
منتجب نيا گفت: بايد منكر و معروف را بشناسيد و تمام منكرات را توي زلف يك دختر نبينيد و نگوييد چون امام حسين با منكر مبارزه كرد، ما هم بايد ريشه اين منكر را بزنيم.
نگوييد چون‌ امام‌حسين با منكر مبارزه كرد ما هم بايد ريشه‌ منكر را بزنيم!
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاري دانشجو، قائم مقام حزب اعتماد ملي ديشب در جلسه اي در دانشگاه علوم پزشكي ياسوج، در پاسخ به سوال يكي از دانشجويان در مورد سرنوشت وزير علوم ضمن توهين به نمايندگان گفت: جمعي از نمايندگان مجلس كمر همت بسته اند كه دولت منتخب مردم را ساقط كنند؛ و در توجيه اين كار مي گويند امر به معروف و نهي از منكر است.

وي افزود: وقتي روحاني پيروز انتخابات شد به من خبر دادند كه عده اي از سران افراطيون گفتند كه بايد روحاني را مهار كنيم يا با او مقابله كنيم و الان در مجلس مي بينيم كه در برابر دولت ايستادند و تلاش دارند دولت را زمين بزنند.

منتجب نيا به رد صلاحيت وزراي پيشنهادي روحاني اشاره كرد و گفت: من جايي گفتم كه نظر نمايندگان مجلس اين است كه روحاني يك وزير افراطي جبهه پايداري و تند را معرفي كند وگرنه راي نمي آورد.

قائم مقام حزب اعتماد ملي افزود: من جاي روحاني باشم سفت و سخت پاي نظرم مي ايستم چون اين مملكت بالاخره صاحب دارد و اين طور نيست كه ۴ نماينده مجلس هر كاري بخواهند بتوانند انجام دهند.

يكي از دانشجويان در پاسخ به اين سخن منتجب نيا سوال كرد که اگر ۴ نماينده اين كار را مي كنند چطور در مجلس با اكثريت آرا رد صلاحيت شدند و منتجب نيا در پاسخ گفت: متاسفانه عده زيادي از نمايندگان فريب اين افراد را خورده اند وگرنه انسان‌هاي دوست داشتني هستند.

اين فعال سياسي اصلاح طلب افزود: بعضي از اين نمايندگان مي‌دانند كه منفور مردم هستند و روزهاي آخر عمر سياسي خود را سپري مي‌كنند به همين خاطر با دولت مخالفت مي كنند.

وي ادامه داد: مخالفت اين نمايندگان،‌ مخالفت با فرجي دانا نيست، بلكه مخالفت با مردم است و مي خواهند بگويند مردم بي‌خود كردند راي دادند. بايد به كسي راي مي‌دادند كه ما به او راي مي‌دهيم.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب كه از سخنان يكي از دانشجویان كه از اسلام ناب و اسلام آمريكايي سخن مي‌گفت، ‌بر آشفت و گفت: قرائت‌هاي مختلفي از اسلام وجود دارد و مي توانيم طرفدار اسلام شهيد بهشتي باشيم يا اسلام جوادي آملي و يا اسلام مطهري و ديگر مراجع.

وي افزود: مي توانیم طرفدار اسلام داعش و يا اسلام طالبان نيز باشيم كه در ان صورت يك عده به خودشان حق مي‌دهند بروند اصفهان، اسيد تهيه كنند و بگويند چون اين دختر زلفش بيرون است بايد اسيد روي صورتش بريزيم.

منتجب نيا در اين بخش از سخنانش ناخودآگاه اشاره اي به برخي از نشانه‌هاي شخص اسيد پاش كرد!

اين بخش از سخنان منتجب نيا با اعتراض دانشجويان همراه شد كه چيزي كه هنوز ماهيتش مشخص نشده چگونه درباره شخص و هدفش اظهار نظر مي‌كنيد؟

وي خطاب به معترضين گفت: بايد مواظب باشيد كه انديشه داعش در بچه حزب اللهي ها و طلبه هاي كشور نفوذ نكند، بايد منكر و معروف را بشناسيد و تمام منكرات را توي زلف يك دختر نبينيد و نگوييد چون امام حسين با منكر مبارزه كرد ما هم بايد ريشه اين منكر را بزنيم.

منتجب نيا افزود: امام حسين منكر را در يزيد معرفي كرد نه در بدحجابي و بي حجابي.

وي ادامه داد: ما در كشوري زندگي مي كنيم كه انديشه افراطي گري بلاي جان اين كشور مي‌شود و بچه هاي حزب الهي را به نام دين به فساد مي‌كشاند.

دانشجويان معترض كه بيشتر جمعيت سالن را به خود اختصاص داده بودند، در اعتراض به سخنان موهن منتجب نيا سالن را ترك كردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یادش رفته قرائت اسلام خودشه بگه اسلام ابوموسی اشعری.این بنده خدا از بس غرق دنیا وسیاست شده فراموش کرده مطهری وبهشتی وحوادی آملی همه شیعه ودر یک مسیرندوبا داعش وطالبان فرق میکنند
اینا طرفدار نظریه تعدد قرائت های مختلف از دین سروش و غربیها هستند
دقیقا ما هم منکر را افراد ی مثل تو می دانیم که به این وضوح دروغ میگویید
Spain
وای به روزی که آخوند ما هم از زبان دشمنان حرف بزند
صادق
شیخ بی بصیرت ما در خواب است
Iran, Islamic Republic of
آخه اینا خودشون قسمتی از منکرن
آقای منتجب نیا توهمات خود را به خورد دیگران ندهید.
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
من دادستان کل کشور بودم ایشان را همین حالا احضار و بازجویی می کردم چون ظاهرا ایشان کاملا اسیدپاش را می شناسند!
حیف اون لباس تن این ادم امام زمان خلع لباسش کنه انشاد الله
حسین
این ها را کی تودانشگاه راهشان داده است؟!!
اين كه داره راست ميگه
درست می گوید .
باقرزاده شیراز ی
مرگ بر جورج سوروس و طرفداران ایادی داخلی آن که قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند.
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
چقدر راحت دروغ میگویند
مجتبی
اللهم اشف مرضانا
ايمان
واي از روزي كه اين شل دين ها سر كار بيايند...
حسین
وقتی از این تیپ آدم های بی بصیرت مغرض ، مورد مشورت مسئولان نیز قرار میگیرند چرخ مملکت چگونه حرکت میکند.چه بر سر امنیت و اقتصاد و فرهنگ این مردم می آید؟