شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۹
۱۹
در نامه سرگشاده یک طلبه انقلابی مطرح شد؛

کشف کامل حجاب تا ۵ سال آینده در ایران

مرگ تدریجی یکی از ارگانهای مقدس
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 299634
حجت الاسلام روح الله بجانی از فعالین جریان حزب الله در کشور با انتشار نامه ای سرگشاده ۲ خطر بزرگ مهم را برای مسئولین و حزب الله یاد آوری کرد.
به گزارش جهان، عماریون در ادامه نوشت:

نامه سرگشاده این روحانی انقلابی به شرح زیر در وبلاگ شخصی اش با عنوان شرمنده شهدا بشرح زیر منتشر گردیده است:

هوالعزیز

امام علي (ع): تمام كارهاي خير و حتي جهاد در راه خدا، در برابر امر به معروف، مثل رطوبت دهان است در برابر آب دريا

با سلام خدمت بزرگان عزیز استان و کشور ، با درود به پیشگاه روحانیت معظم و دلسوز ، با سلام خدمت ملت شریف ایران خصوصا اهالی غیور آذربایجان

هشت سال پیش که بحث کشف حجاب تدریجی را مطرح کردیم و برای متوجه نمودن مسلمانان و امت حزب الله با این خطر بزرگ اعلان خطر کرده و از جوانان حزب اللهی خواستیم تا با برپایی راهپیمایی علیه مظاهر فساد از فراموش شدن امر به معروف و نهی از جلوگیری کنند ، آنروز خیلی از هم لباسان و اساتید گرامی با اعلان برائت از این اقدام بنده و دوستانم بر خود تکلیف دانستند تا جلوی اقدامات مطالبه گرانه ما را بگیرند.

امروز وقتی می بینم که ائمه محترم جمعه سراسر کشور فریاد استحاله و ارتجاع سر داده و از آندلسی شدن کشور ابراز نگرانی می کنند احساس می کنم که کم کم اواخر طرح کشف حجاب تدریجی است . بنده بر خود تکلیف می دانم تا همانطوریکه هشت سال پیش گوشزد کردم ولی برخی اساتید این ابراز نگرانی بنده را افراطی گری نامیدند ، ابراز نگرانی خود را از چهار سال دیگر بیان کنم. بنده با وضع موجود چهار سال دیگر را پیش بینی می کنم که برخی از زنان آنقدر گستاخ خواهند شد که بدون روسری در خیابان ها عبور و مرور خواهند کرد. چنانچه در تهران داخل خودروهایشان برخی ها روسری را کنار زده اند.

بنده نسبت به تعطیلی امر به معروف و نهی ازمنکر احساس خطر می کنم. رفتارهای ناروا با آمرین به معروف توسط اراذل و اوباش های کوچه و بازار و برخی اراذل او باش های نفوذی در بدنه حکومت اسلامی وضع را به وضعیت نامطلوب فعلی رسانده است. قمه کشی به روحانی آمر به معروف و نابینا کردن روحانی دیگر و عدم رسیدگی مسئولین زیربط در تعطیلی امر به معروف تاثیر داشته است. از سویی برخورد سرکوبگرانه و محکومیت های متعدد توسط دستگاه محترم علیه آمرین به معروف بی تاثیر نبوده است. پرونده سازی هایی که علیه آمرین به معروف انجام شد. تحریم هایی که علیه آمرین به معروف صورت گرفت. وقتی ستاد ائمه جماعت استانی یک روحانی را بخاطر هم شهرتی با یک روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر در تحریم قرار می دهد و چه برسد به خود روحانی آمر به معروف که در کوچکترین حضور در مسجدی فورا با رایزنی و تهدید مسئولین مساجد از عواقب روی آوردن به آن روحانی می ترسانند , جز عرض تسلیت چیز دیگری نمی توان به مسئولین محترم گفت. چرا که آمر به معروف در تیررس تیرها قرار می گیرد و علم انر به معروف و نهی ازمنکر توسط خودی ها تیرباران می شود

نگرانی دیگری که بنده بسیار نگرانتر از تعطیل شدن این دو فرع مقدس دین هستم . مرگ تدریجی یکی از ارگان های مقدس می باشد. بنده هشدار می دهم به مسئولین عزیز و به بزرگان گرانقدر ... می ترسم تا پنج یا شش سال آینده جز پوسته و نامی از این ارگان مقدس نماند. غنیمت خوار شدن بزرگان این ارگان، حذف پیشکسوتان این ارگان، برخورد با آمرین به معروف این ارگان، روی آوردن به افراد متملق و سرگرم شدن در طرح های کذایی و نسخه های پیچیده شده مرموز، بنده را به وحشت انداخته است و می ترسم مساجد این سنگر های مقدس و این خاکریز های مهم ولایت خالی گردند.

بنده در مرحله اول از مسئولین عالی، میانی و پایین کشور بعنوان یک طلبه دلسوز می خواهم که بدون در نظر گرفتن مواضع جناحی و سیاسی به این دو نگرانی که برای آینده نظام بسیار خطرناک است رسیدگی نمایند. از دستگاه قضایی انتظار دارم تا بجای برخورد با برخی لغزش های احتمالی آمرین به معروف با راهنمایی و حمایت از ایشان جامعه را جامعه امر به معروفی نموده و قانون را در خدمت امر به معروف قرار دهند. ضمنا تعطیلی احام و حدود الهی بخاطر ترس از رسانه های بیگانه غیر قابل بخشش و غیر الهی می باشد.

در مرحله دوم از همه مسئولین گرانقدر خصوصا فرماندهان محترم می خواهم تا ضمن جلوگیری از مرگ تدریجی برخی ارگان های مقدس با بازگرداندن پیشکسوتان و ارج نهادن به ارزشهای اسلامی و عذر خواهی از آمرین به معروف منزوی شده در تشکیلات ها نسبت به احیاء اقدام نمایند.

در مرحله سوم از روحانیت گرانقدر و مردم عزیز می خواهم تا با عزمی راسخ جلوی حذف تدریجی احکام اسلامی بایستیم . از امت حزب الله می خواهم تا در کنار روحانیت انقلابی با راهپیمایی ها و اعتراضات خود مسئولین را ملزم به جدی گرفتن مسئله حجاب و مقابله با مظاهر فساد فرا بخوانند.

در پایان خاطر نشان میگردد که بنده و خیلی از دوستان انقلابی حاضر به نفس کشیدن در چنین فضای آلوده ای نیستیم و تا آخرین قطره خون از احکام اسلامی دفاع خواهیم کرد. از خدای منان می خواهیم تا ما را در زمره شهدای دفاع از احکام اسلامی قرار دهد . انشا الله

بیاری خدای توانا

سرباز کوچک ولایت

روح الله بجانی
https://jahannews.com/vdcaeonuy49noi1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeonuy49noi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشتباه میکنی برادر جان در سایه غفلت مسئولین و نهاد های دینی مثل حوزه علمیه حجاب تضعیف شده است . جامعه را رها کرده اند و صدای کسی هم در نمی آید .. ألا ترون أن الحق لا يُعمل به ، وأنّ الباطل لا يُنتهى عنه ، فليرغب المؤمن بلقاء ربه محقا
خدا کند این جماعت به این بهانه ها سعی در تضعیف چهره دولت جدید در نزد اذهان عمومی نداشته باشند.
حسین
امیدوارم به یاری خدا مسئولینی که زندگی ،ثروت و اعتبار خود را مدیون این انقلاب هستند کمی به خود بیایند .
البته وظیفه مردم در این زمینه مهم تر است.
متاسفانه قوانین قضایی اغلب اگر مانع تحقق عدالت نباشند موید هم نیستند و الان سی و اندی سال از انقلاب اسلامی می گذرد ولی هنوز اراده ای به طور ملموس دیده نشده تا بخواهد قوانین را به نفع اسلام تغییر دهد. اگر سالی 5 قانون اصلاح شده بود الان کلی از گره های محاکم باز شده بود. متاسفانه ما چه از نظر حکومتی و چه مردمی مصداق ضرب المثل آفتابه لگن 7 دست ناهار و شام هیچی هستیم.
اما از قانون در این رابطه که بگذریم کار فرهنگی در کشور ما محدود به پوستر و بنر و بروشور و همایش و مقاله شده. اما تا دلتان بخواهد فیلم های قوی از نظر ساختار و فیلمنامه و بازی بازیگر در نکوهش و تخریب مبانی دینی با مجوز دولتی داریم. تا دلتان بخواهد داستان های جذاب در تخریب اعتقادات داریم. تا دلتان بخواهد کتب درسیمان از جذابیت برای دانش اموزان تهی اند.
متاسفانه ما خود همکار دشمن در تخریب اعتقاداتمان هستیم خواسته و ناخواسته اش هم مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از این برادر گرامی
کاملاً موافقم
ولی با طرحهای عجله ای، برخوردهای چکشی و فشاری این مهم اصلاح نمی گردد
لازم است فرهنگ سازی و آموزش با جدیت از همان ابتدا، حتی از سنین کودکی اجرایی گردد و این مهم از کارهای بسیار مهم و ضروری است
مقابله با بدحجابی نیاز به مهندسی فرهنگی دارد و باید توسط یک اتاق فکر مناسب و با افراد خبره و کاردان اجرایی گردد.
Iran, Islamic Republic of
البته با این شدت و حرارتی که این برادر عزیزمان عنوان کرده اند قابل قبول نیست. واقعا وضعیت به این ناگواری هم که گفته شد نیست. به نظر می آید برادرمان فقط نیمه ی خالی لیوان را می بینند.
(اما باید نگران بود) نه نگرانی که منجر به ناامیدی و یا اقدامات شتابزده و غیر منطقی شود.

بلکه نگرانی مدبرانه و عاقلانه که پی آمد آن تدبیر و برنامه ریزی کارشناسی باشد.
برای جلوگیری از ناهنجاریهای احتمالی آینده ابزارهای زیادی در دست حاکمیت است که در صورت استفاده ی بهینه، وضعیت به کلی تفاوت می کند. مهمترین این ابزارها:
- آموزش و پرورشی که در آن به پرورش هم توجه کافی و وافی بشود. در آن آموزش و پرورش باید دانش آموزان با قرآن و دعا و اهل بیت انس پیدا کنند.

- آموزش عالی پویا، سالم و اسلام محور. مطمئننا در آن آموزش عالی باید مشکلات اعتقادی دانشجویان حل شود و روش اداره ی اسلامی کشور به دانشجویان آموزش داده شود و علاوه بر مسلح کردن آنها به علم، دست آنها هرجه بیشتر در دست اهل بیت (ع) و قرآن قرار داده شود. و دشمنان اسلام و روشهای آنها در برخورد با اسلام و تشیع به آنها شناسانده شود. در حقیقت دانشجویان باید در این مرحله واکسینه شوند.

- حوزه های علمیه باید تمام قد وارد میدان شوند. مساجد با حضور فعال حوزویان باسواد و خودساخته می تواند و باید بتواند خیل عظیمی از مردم خصوصا جوانان را جذب نماید.

- صدا و سیمایی با توانایی های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار بالا می تواند در جامعه تاثیر بسیاری داشته باشد. مطمئنا باید برای دستیابی به رسانه ای توانمند تعداد زیادی افراد متخصص و متعهد خصوصا در فیلمنامه نویسی تربیت شوند.

- توسعه ی ورزش قهرمانی و همگانی موثر است.

- توسعه ی امکانات تفریحی سالم موثر است.

- توسعه ی کتابخانه ها موثر است.

- رواج و فرهنگ سازی ازدواج آسان موثر است.

- آموزش نحوه ی امر به معروف و نهی از منکر به افرادی که دغدغه ی دین دارند، دارای اهمیت زیادی است.

- توسل و طلب دعای خیر صاحبمان حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج) می تواند دلهای محبانش را دگرگون نماید.

(بنابراین خیلی هم نباید بدبین بود)
محمد حسینی
United States
بحث کلی و اساسی اینست که اصولا" حوزه های علمیه چرا منفعلانه با موضوعات اعتقادی و دینی مردم جامعه دارد برخورد میکند . ایا وظیفه اصلی حوزه های علمیه بغیر از این است که بایستی مسئولانه با موضوعات دینی و اعتقادی مردم و علی الخصوص جوانان برخورد نماید.

سئوالات اساسی این است که خروجی حوزه های علمیه برای جامعه ما چیست!!!؟

ایا در حکومت اسلامی ایران حوزه های علمیه دارای ازادی عمل بیشتری هستند یا نه؟
چرا بعد از سی و اندی که از انقلاب ما میگذرد با وجود حوزه های علمیه بایستی هنوز جامعه ما دغدغه حجاب و اصول و اعتقادات را داشته باشند .؟؟؟
چرا حوزه های علمیه ما حداقل نتوانستند در آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور امور تربیتی و اعتقادی جوانان ما را با هماهنگی در دست بگیرند و برنامه ریزی انسان ساز داشته باشند. و از ابتدا تا انتهای تربیتی و اعتقادی موضعات را بطور عملی اجرا نمایند!!! ؟؟؟

کلا" در امور اعتقادی و تربیتی جامعه همه حوزه های عملیه و علی الخصوص علما مسئول هستند و باید پاسخگوی کجروی ها و انحرافات فکری جامعه باشند و کوتاهی و توجیه گری در عدم انجام وظیفه مورد قبول نمی باشند...
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر غيرتت جوانمرد.ببينيم مردي پيدا مي شود اين سخن حق را لبيك گويد.
ظاهری به قضیه نگه نکنیم واقعیت آن است که امروز دیگر بسیاری اقشار و خانواده در درون مناسبات خود حجاب را رعایت نمی کنند، و متاسفانه بی حجابی رواج پیدا کرده است
نباید هدفمان تنها ظاهر دختران در خیابان ها باشد، موضوع مهم جا اندختن فرهنگ عفاف و حجاب در کلیت افراد جامعه است.
Canada
با توجه به گرم شدن کره زمین و ادامه ی این روند در 100 سال آینده حفظ حجاب برای خانمها سخت تر و سخت تر میشود.اگر آقایان یکبار چادر سیاه و مقنعه در آفتاب و گرمای 40 درجه به بالا و خیابان با دود و پر از ریزگرد بدنبال اتوبوس و تاکسی بگردند متوجه خواهند شد
دوست عزیز
حفظ خیلی چیزا ممکنه سخت باشه مثلا:
درس خوندن سخته اما به شوق پیشرفت و ارتقا سطح زندگی ادم تحمل می کنه
کار کردن در این گرما سخته اما ادم به شوق روزی دراوردن و زندگی خوب داشتن تحمل می کنه
زایمان سخته اما ادم به شوق مادر شدن و ادامه دار شدن دردشو تحمل می کنه
تمرین ورزشی کردن سخته اما ادم به شوق مقام اوردنو افتخار شدن تلاش می کنه و تحمل می کنه
حجاب هم اگر به بهانه گرما تعطیل بشه فحشا و فساد جامعه رو میگیره
من نمیگم هزار دست لباس برای پوشش بپوشید اما میشه در عین داشتن حجاب حتی مانتو و شال ادم خودشو خنک هم نگه داره
بهتره دنبال بهانه نگردیم مثل اون پیرزنی که گفتن برای درمان افسردگیت یا باید شیر بخوری یا شوهر کنی طرف روش نمیشد بگه شوهر میخواد گفت مادر من که دندون ندارم شیر بخورم پس شوهر می کنم!
امیر
اگه شوهرت تو هوای گرم چشمش یکی از همین خانمای گرما زده رو گرفت چی؟هوای زندگیت سرد نمیشه؟؟؟
از وقتی بسیج رو به یه شیر بی یال و دم و اشکم تبدیل کردن فساد اوج گرفت و. فاسدین پر رو هم شدن.
متاسفانه به جای اصلاح برخی رفتارهای غلط برخی بسیجیان و ناهیان از منکر اومدن کلا از ریشه زدن
بسیج هرگز به چنین شیری تبدیل نخواهد شد از وقتی مومنین بی تفاوت بخوانید بی غیرت شده اند اینگونه شده است
دوست عزیز! بد حجابی یک اتفاق تدریجی است اما از دوران خاتمی به شدت سرعت گرفت.....بعید هم نیست از الان مجددا همین اتفاق افتضاح تکرار شود چون خود این آقایان اصلاح طلب عمیقا اعتقادی به این مباحث ندارند
خدا شر این بلایا رو از سرمون کم کنه
شهروند
حفظ حجاب هیچ ربطی به گرم بودن هوا نداره زن ومرد مسلمان باید حجاب خودشو حفظ کنه اینها یه مشت عقده ای هستند که فکر میکنند با این طرز پوشش حجاب ما برداشته میشه زهی خیال باطل
ساسان
Iran, Islamic Republic of
احترام به حقوق همه نوع طیف موجود درجامعه باعث انعکاس احترام مردمی به خود حکومت خواهد شد. ...در صورتی ک پوشش ازاری به دیگران نرساند به انتخاب خودش باشد
امیررضا نصیری
Portugal
واقعا حیرت زده میشم انقدر سخنان استاد به واقعیت نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
خونه دلمون ازبیحجابی خونه دلمون ازبیحجابی خونه دلمون ازبی غیرتی