دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مانعی برای همکاری‌ جهانی با ایران نیست

چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 478937
معاون اروپا و آمریکای وزارت امورخارجه کشورمان گفت: با توجه به توافق برجام، هیچ مانعی برای افزایش همکاری ها بویژه در زمینه اقتصادی وجود ندارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در دیدار «رنه جونز» دبیرکل وزارت خارجه هلند با مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان، راههای توسعه مناسبات دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار مقام هلندی خاطرنشان کرد: زمینه های گسترده ای برای همکاری های  دو کشور وجود دارد و ما آماده‌ایم تا در زمینه های مختلف با جمهوری اسلامی ایران همکاری کنیم.

 معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز از توسعه مناسبات دو کشور استقبال و تاکید کرد: با توجه به توافق برجام، هیچ مانعی برای افزایش همکاری ها بویژه در زمینه اقتصادی وجود ندارد. خوشبختانه کشورهای اروپایی عزم جدی برای همکاری با ایران دارند و ایران نیز از روند مثبت توسعه مناسبات استقبال می‌کند.

در این دیدار همچنین آخرین تحولات منطقه ای به ویژه سوریه و یمن مورد بحث قرار گرفت.

گفتنی است، رنه جونز دبیر کل وزارت خارجه هلند همچنین در طول اقامت خود در جمهوری اسلامی ایران با برخی دیگر از مقامات نهاد ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه دیدار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *