سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

ظریف: زیرساخت‌همکاری باایران‌آماده است

شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 473672
وزیر خارجه در جمع صاحبان صنایع و روسای ارشد بانک‌ها و موسسات پولی و مالی اروپا گفت: زیرساخت‌ها برای همکاری و سامان دادن به همکاری‌های بلندمدت با ایران آماده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور شرکت در پنجاه و دومین کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان به سر می‌برد، در حاشیه این نشست در جمع صاحبان صنایع و روسای ارشد بانک‌ها و موسسات پولی و مالی اروپایی از جمله آلمانی گفت: زیرساخت‌ها برای همکاری و سامان دادن به همکاری‌های بلندمدت با ایران آماده است.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای و اجرای برجام تصریح کرد: با توجه به لغو جامع تحریم‌های اروپا و برداشته شدن تحریم‌های تجاری اقتصادی و پولی ساختگی ایران آماده گسترش هر چه بیشتر روابط با مجموعه اروپا است.

در این نشست حدود 30 تن از صاحبان و روسای ارشد مهمترین بنگاهای صنعتی تجاری پولی و بانکی اقتصادی آلمان و اروپا شرکت داشتند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان همچنین گفت: ایران در تنظیم روابط نوین تجاری صنعتی و اقتصادی خود با اروپا بازار مصرف نخواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف روز اول برجام شما تحریم سوئیفت را برداشتید و در روز تعطیل 1000 LC باز کردید که این از هنر دولت اعتدال بود!
حالا به فرمایید دیگه چه خبر؟!