شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مذاکره با ظریف برای عودت مهاجران ایرانی

چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 478840
وزیر خارجه استرالیا مذاکراتی را با همتای ایرانی خود جهت بازگرداندن مهاجران ایرانی به کشورشان آغاز کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جولیان بیشاپ، وزیر خارجه استرالیا مذاکراتی را با همتای ایرانی خود جهت بازگرداندن پناه‌جویان ایرانی به کشورشان آغاز کرده است.

به نوشته «یاهو نیوز»، هزاران پناه‌جوی ایرانی که نتوانسته‌اند پناهندگی بگیرند با توافقی که خانم بیشاپ امیدوار است همزمان با سفر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران به استرالیا امیدوار به عقد آن است به کشورشان بازگردانده خواهند شد.

نشریه وست آسترلین که روز سه‌شنبه با بیشاپ گفت‌وگو کرده گزارش داده که مذاکرات وزیر خارجه استرالیا با همتای ایرانی‌اش به اندازه خوبی پیشرفت کرده است.

بیشاپ در گفت‌وگو با این نشریه گفت: «به دنبال تعامل با ایران با روش‌های متعددی هستیم که به سود بازرگانی استرالیا باشد، اما در عین حال، تحریم‌ها و نگرانی‌های ما از موارد اختلافی را حفظ کند.»


او ادامه داد: «تعامل بیشتر با ایران به نفع استرالیا است، همان‌‌طور که کشورهای دیگر چنین می‌کنند. ما این موضوع را به روشنی به دوستانمان در اسرائیل گفته‌ایم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *