چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

نقش‌رهبرانقلاب درتغییرگرایش‌مخالفان‌سوری

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 478444
مخالفان سابق سوریه در مستند «باغ ارم» از نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در هدایت فکری و حمایت از دولت سوریه می‌گویند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مستند «باغ ارم» داستان چندین رهبر سنی سوریه در مناطق زینبیه و دمشق است که پیش از این از مخالفان دولت بشار اسد و از حامیان عربستان بودند، از چگونگی هدایت شدنشان توسط بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری و پیوستن به مدافعان کشورشان می گویند.

تاکید ایران بر حمایت از مقاومت فلسطین و سوریه در مقابل رژیم صهیوینستی یکی از نکاتی است که این رهبران دینی سوریه از عوامل پیوستنشان به جبهه مقاومت نام می‌برند.

گفت وگو با شهروندان سوری که پیش از این کشورشان یکی از چهار کشور امن جهان به شمار می رفت و به ناگاه وارد جنگی تمام عیار شده اند از دیگر بخش های مستند «باغ ارم» است.

مجموعه مستند «باغ ارم» با موضوع بررسی حال و هوای سوریه و مردم این کشور در 8 قسمت 20 دقیقه‌ای تهیه شده است که هر روز از شبکه یک پخش می‌شود.

عوامل دست اندرکار این مستند عبارتند از: تهیه کننده سعید کمانی، کارگردان، تصویر بردار و تدوین: حسن صدخسروی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *