جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آمده ایم بگوییم انقلاب دشمن دارد

شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 477959
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمده‌ایم که بگوییم انقلاب دشمن دارد و دوستان این انقلاب را باید تقویت کنیم و بعد از گذشت 37 سال از پیروزی هنوز در برابر توطئه‌ها قد خم نکرده است.
آمده ایم بگوییم انقلاب دشمن دارد
به گزارش  جهان به نقل از فارس، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در جمع دست‌اندرکاران ستادهای انتخابات استان بوشهر با تشکر از حضور با شوق مردم در صحنه سرنوشت‌ساز کشور گفت: مردم برای فرد خاصی آستین بالا نزدند، بلکه خداوند را باور داشته و دارند.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: ملت ایران به اسلام معتقد بوده و هستند و رهبری را سرمایه ملی و دینی می‌دانند و حضور با شوق و اشتیاق در صحنه انتخابات برای تجدید میثاق با رهبری بود.

امام‌ جمعه قم با توجه به اینکه در اوج نعمت هستیم، اما قدردان آن نیستیم، افزود: وقتی خداوند نعمتی را به انسان می‌دهد، ما در وجود خود به این نعمت باور داشته باشیم همانند کسی است که شکر خدا را به زبان می‌آورد و ما می‌گوییم خداوندا به خاطر وجود رهبری و مردم خوب رب‌العالمین.

منتخب مردم استان بوشهر در انتخابات خبرگان رهبری با بیان اینکه ستادهای خواهران در کنار ستادهای برادران می‌درخشیدند، عنوان کرد: گاهی برخی افراد می‌گفتند که همه مردم استان بوشهر به شما ارادت دارند و نیازی به تبلیغات نیست، اما من باید از نزدیک خدمت مردم رسیده و چهره به چهره محبت مردم را لمس می‌کردم، که این کار به‌خوبی صورت گرفت.

* آمده‌ایم که بگوییم انقلاب دشمن دارد

این مدرس حوزه علمیه ضمن اشاره به اینکه جاهایی که وقت مجال رفتن به آن مناطق را نداد، به مردم آن مناطق سرکشی خواهیم کرد، بیان کرد: این انتخابات برای روحانیت و کسانی که فرصت سخن حق را دارند یک فرصت طلایی بود.

این استاد حوزه با بیان اینکه به هیچ‌کس نگفتیم برای کسب رأی آمده‌ایم، تصریح کرد: می‌خواستم به شهیدان ادای دین کرده باشم و ما نسبت به شهدا، خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مردم مسئول هستیم و مردم با همه سختی‌ها وقتی نام رهبری را می‌شنوند همه‌چیز را رها خواهند کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: آمده‌ایم که بگوییم انقلاب دشمن دارد و دوستان این انقلاب را باید تقویت کنیم و انقلاب ما بعد از گذشت 37 سال از پیروزی هنوز در برابر توطئه‌ها قدم خم نکرده، درحالی‌که بسیاری از انقلاب‌ها با شکست روبرو شدند.

حسینی بوشهری ضمن اشاره به اینکه این انقلاب با همه فراز و نشیب‌ها به مسیر خود ادامه خواهد داد، اذعان کرد: علت شیفتگی مردم به این انقلاب عجین شدن انقلاب با فطرت مردم است و اگر فریاد انقلاب جهانی است و رهبری به جوانان اروپا نامه می‌نویسد، نشانه این است که دل‌ها تشنه هستند.

وی با اشاره به اینکه مخاطب ایران و آسیا نیست، تأکید کرد: امروز مخاطب قلب اروپا است، شعارهای انقلاب جهانی و مقابله با ظلم و دفاع از مظلومان است و در عرصه بین‌المللی مشتری دارد.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: اگر بخواهیم انتخابات را قبل از انتخاب اشخاص تحلیل کنیم، حضور باشکوه مردم لبیک به رهبری بود، مردم همیشه به یک جناح رأی ندادند و حضور در صحنه‌ها یعنی ما رهبری را قبول داریم.

کاندیدای پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابعاد مختلف دارد، افزود: دستاوردهای انقلاب سیاسی است و انقلاب توانست نظام 2هزار ساله سلطنت را سرنگون کند و امروز سرنوشت مملکت به دست مردم است.

* جنگ فرهنگی، جنگ خاموش است

مدرس حوزه علمیه عنوان کرد: رتبه کشور در عرصه علمی، قرآنی، نظامی و فرهنگی با بسیاری از کشورهای مختلفی که تحریم نداشته‌اند همچنان پیشتاز است و در برخی موارد به آن‌ها تنه می‌زند و هرچه دشمن تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند ناکام می‌ماند.

این استاد حوزه‌های علمیه کشور بابیان اینکه خطر فرهنگی جدی است، تصریح کرد: جنگ فرهنگی یک جنگ خاموش است، دیروز در کنار مرزها و امروز باید جنگ را در خانه‌ها بگردیم، شبکه‌های اجتماعی با همه خوبی‌ها مانند سم عمل می‌کنند و در حال از بین بردن اعتقادات و باورها هستند.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه نسل جوان فرصت و تهدید است، ابراز کرد: از نسل جوان باید بهترین‌ها را بسازیم، اما باید مشکلات زندگی آن‌ها را رفع کنیم و از مسئولین استان بوشهر و کشور می‌خواهم تا با توجه به ظرفیت و نیروی انسانی استان بوشهر از این فرصت استفاده کنند تا جوانان احساس بیکاری و مشکل نداشته باشند.

این نویسنده با بیان اینکه این انقلاب به‌راحتی به دست نیامده است، اذعان کرد: هر جا خطری انقلاب را تهدید کرد مواظب باشیم، برای انقلاب حاشیه‌سازی نکنیم تا دشمن فکر کند کسی چراغ سبزی را روشن کرده است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر خانواده احساس مسئولیت داشته باشند جامعه مدینه فاضله خواهد شد و اگر اشتباهی رخ داد هرکجا متوجه شدیم به‌جای ترجیح برگردیم، این اقدام شجاعانه امید را ایجاد می‌کند.

* انتخابات یکی از عرصه‌های مهم مردم در مشارکت است

حجت‌الاسلام سید عبدالحسین موسوی مسئول ستاد انتخاباتی حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری در ادامه این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: انتخابات یکی از عرصه‌های مهم مشارکت مردم در اداره مملکت است.

مسئول دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: برای برگزار شدن انتخابات باشکوه افرادی به‌عنوان مسئولین ستاد انتخابات مشخص و از دیدگاه‌های آن‌ها استفاده و بومی‌گزینی شد.

مسئول ستاد انتخاباتی حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: با توجه به شهرستان‌ها و بخش‌های مرکزی استان بوشهر 10 ستاد در مرکز شهرستان‌ها و 30 ستاد در بخش‌های مرکزی فعالیت داشتند.

وی بیان کرد: حضور مردم استان بوشهر پای صندوق‌های رأی برگ زرینی را د
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *