جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حاشیه دیدار والیبال پیکان و شهرداری

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 477634
مربی تیم ملی والیبال به همراه دستیارانش در کنار زمین نشسته و دیدار تیم‌های والیبال پیکان و شهرداری ارومیه را تماشا می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های والیبال پیکان و شهرداری ارومیه از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 15:30 در سالن خانه والیبال تهران آغاز شده است که تیم برتر این دیدار به فینال خواهد رفت.

* خوان سیچلو، مربی تیم ملی والیبال به همراه دستیارانش جواد مهرگان و محمد ترکاشوند در کنار زمین نشسته و بازی را نگاه می‌کنند.

* مهرداد مهران‌پور، آنالیزور تیم بانک سرمایه که تیمش به فینال راه پیدا کرده است و تیمش باید با برنده این بازی دیدار کند در سالن حضور دارد و تیم رقیب را آنالیز می‌کند.

* قسمتی از سالن که مخصوص تماشاگران ارومیه است پر شده است، اما سایر قسمت‌های سالن که در اختیار تیم پیکان قرار دارد به صورت کامل تکمیل نشده است؛ ضمن اینکه بخشی از سالن نیز توسط ماموران حراست بین تماشاگران دو تیم خالی گذاشته شده است.

* اعضای تیم ملی والیبال «ب» در سالن حضور دارند و نظاره‌گر این مسابقه هستند.

* در حالی که ابتدای فصل اعلام شده بود استفاده از بوق و شیپور در سالن مسابقات والیبال ممنوع است، اما تعدادی از تماشاگران پیکان با این وسایل تیم‌شان را تشویق می‌کنند.

* در حالی که بازی اواخر ست اول را سپری می‌کند تعدادی از تماشاگران که بیشتر آنها تماشاگران شهرداری ارومیه هستند پشت در مانده‌اند و نتوانستند به داخل سالن راه پیدا کنند.

* ماموران درب ورودی سالن، برای ورود خبرنگاران و عکاسان سخت‌گیری زیادی انجام دادند و تقریبا تمام آنها مورد بازرسی بدنی قرار دادند.

* محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان،‌ محمود نوری، رئیس هیات والیبال استان تهران، امیرحسین منظمی، مدیر سازمان تیم‌های ملی والیبال و احد یوسفی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه، از جایگاه ویژه این مسابقه را نظاره می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *