سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

اشتباه عجیب مدیرعامل باشگاه بزرگ

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 442010
درحالیکه تیم والیبال شهرداری ارومیه تمرینات خود را شروع کرده است حواشی افسارگسیخته ای اینروزها تمرکز تیم را به هم می زند این حواشی می تواند گاه از طرف سرپرست تیم باشد یا مدیرعامل باشگاه.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین ،در هفته ای که گذشت مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه طی یک نشست خبری از اعضای تیم در فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران رونمایی کرد. ترکیبی که با خروج نیکولوف، شهرام محمودی و ورمیگیلو و تشریف فرمایی سعید معروف و عقد قرارداد با بازیکنانی جدید همچون بازارگرد و آرمین تشکری و سعید جواهری توانا بعنوان سهمیه جوانان! بسته شد.

نکته جالب توجه این ترکیب بیرون گود ماندن جوانان مستعد والیبالیست این شهر و استفاده از بازیکنان غیربومی همچون سعید جواهری توانا بازیکن تیم ملی امید بعنوان بعنوان سهمیه جوانان در لیگ امسال است.

سعید جواهری توانا بازیکن فصل گذشته تیم سایپا که در این تیم بعنوان یار قدرتی به کار گرفته می شد اینروزها در امارات در ترکیب تیم ملی امید اسپک سرعتی می زند و قرار است بعنوان سهمیه جوانان به تیم ارومیه بپیوندد اما ...

قضیه از این قرار است که این بازیکن قدرتی سرعتی زن! برخلاف ادعای مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه جزو سهمیه های جوانان این تیم نیست و قاعدتا بعنوان بازیکن بزرگسال جذب شده است اما اینکه چرا احد یوسفی قالقاچی او را بعنوان سهمیه جوانان اعلام کرد خود محل مناقشه است.

طبق اعلام فدراسیون والیبال ایران متولدین ۷۵/۱۰/۱۱ به بعد جزو تیم جوانان و سهمیه جوانان باشگاه ها محسوب می شوند. در تصویر زیر بخشنامه فدراسیون والیبال را مشاهده می کنید:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *