چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

ملاقاتی سری برای تبانی در فوتبال!

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 477620
یک نشریه انگلیسی مدعی شد که پنج باشگاه بزرگ انگلیسی طی ملاقاتی که با هم داشته‌اند، شاید از فصل آینده از لیگ قهرمانان اروپا کنار بکشند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نشریه «سان» انگلیس در خبری اختصاصی مدعی شد که سران ارشد پنج باشگاه بزرگ لیگ برتر انگلیس یعنی منچستریونایتد، آرسنال، چلسی، لیورپول و منچسترسیتی روز گذشته (سه‌شنبه) با استفن راس، میلیاردر آمریکایی در هتل دورچستر واقع در شهر لندن گردهم آمده‌اند و در خصوص شرکت نکردن در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از فصل آینده به بحث با یکدیگر پرداخته‌اند.

براساس این گزارش افراد حاضر در این جلسه سری، تشکیل لیگ اروپایی جدیدی با حضور تیم‌های برتر اروپایی را مورد بررسی قرار داده‌اند. پس از این نشست مخفیانه هم دیده شده که اِد وودوارد مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد، بروس باک رئیس باشگاه چلسی، ایوان گازیدیس مدیر اجرایی باشگاه آرسنال، فران سوریانو مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی و ایان آیره مدیر اجرایی باشگاه لیورپول با چهره‌هایی خندان و پس از دست دادن با یکدیگر از هتل موردنظر خارج شده‌اند.

«سان» گزارش داد که استفن راس ظاهراً در نظر دارد تا معادله برگزاری مسابقات معتبر لیگ قهرمانان اروپا را بر هم بریزد. او که مالک باشگاه میامی دولفینز است، از سران این پنج باشگاه لیگ برتری دعوت کرده تا در هتل دورچستر گردهم بیایند و جزییات طرح تشکیل لیگ اروپایی جدیدی را مورد بررسی قرار دهند.

اگر این طرح عملی شود، پنج قدرت فوتبال باشگاهی انگلیس به همراه برترین تیم‌های باشگاهی اروپا با یکدیگر رقابت خواهند کرد و از این طریق این تیم‌ها به خاطر نگرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا میلیون‌ها پوند ضرر نخواهند کرد. این طرح بیشتر به سود سه باشگاه منچستریونایتد، چلسی و لیورپول خواهد بود که این فصل شانس کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده دارند.

استفن راس در این نشست سری به مدیران پنج باشگاه انگلیسی این اطمینان را داده که با تشکیل لیگ اروپایی جدید پول بیشتری نسبت به حضور در لیگ قهرمانان اروپا نصیب‌شان خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *