سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

حیرت "المیادین" از حضور تهرانی ها

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 476497
شبکه المیادین از حضور گسترده مردم تهران در پای صندوق‌های رأی به‌ویژه در جنوب پایتخت خبر داد و آن را چشمگیر خواند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شبکه المیادین که علاوه بر دفتر ثابت خود در تهران، یک تیم رسانه‌ای را از لبنان به کشورمان اعزام کرده، در گزارش‌های خود از حال و هوای انتخابات در ایران، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در جنوب تهران را گسترده و چشمگیر توصیف کرد.

خبرنگار این شبکه اعلام کرد: حوزه‌های اخذ رأی در جنوب تهران شاهد حضور گسترده مردم برای انداختن رأی خود به صندوق‌هاست.

این شبکه همچنین به رأی دادن رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای اشاره کرد و به این بخش از سخنان معظم‌له پس از انداختن رأی به صندوق پرداخت که فرمودند: به همه مردم عزیزمان توصیه می‌کنم که سعی کنند (در رأی دادن) استباق کنند یعنی سرعت به خرج دهند در انجام این وظیفه و احقاق این حق؛ این کار یعنی این سرعت گرفتن در اینجا شتاب‌آلودگی نیست، شتاب‌زدگی نیست، این پیشروی در کار خیر است. ما دشمنانی داریم و چشم طمع دوخته‌اند، بایستی این انتخاب ما جوری باشد که دشمن را مأیوس کند.

المیادین گزارش داد: حدود 55میلیون ایرانی واجد شرایط رأی دادن هستند تا 290 نماینده مجلس شورای اسلامی و 88 نماینده مجلس خبرگان را انتخاب کنند.

این شبکه همچنین به اظهارات علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و تأکید وی بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در انتخابات و همچنین اظهارات حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

المیادین افزود: محمدحسین مقیمی رئیس کمیته انتخابات گفته بود بیش از چهارهزار و هشتصد نامزد برای کسب کرسی‌های مجلس شورای اسلامی با هم رقابت خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *