جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۲
۳
طی بیانیه ای صورت گرفت;

دعوت جمعیت رهپویان ازمردم برای حضور حداکثری درانتخابات/اعلام حمایت از ائتلاف بزرگ‌اصولگرایان

سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 475925
در بیانیه جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی آمده است: باور داریم که مشارکت حداکثری ما ایرانیان در این انتخابات می تواند استمرار عمر باشکوه این نظام را تضمین کند.
دعوت جمعیت رهپویان ازمردم برای حضور حداکثری درانتخابات/اعلام حمایت از ائتلاف بزرگ‌اصولگرایان
گروه سیاست جهان نيوز ـ جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، از احزاب اصولگرا، با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، تأکید کرد: حساسیت های جاری که ابعاد آن تا حدودی بر همگان روشن گردیده اقتضاء آن را دارد که رأی ها به صورت لیست کامل ارائه شده تا هرزه گویی های جریان معاند بیرون از نظام و دستگاه های انگلیسی آمریکایی بیش از پیش بی آبرو شده و رنگ ببازد.

متن بیانیه، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّر ما بِقَومٍ حَتّى يُغَيّروا ما بِأَنفُسهم‏ (رعد؛11)
خدا حال هيچ قومى را دگرگون نخواهد كرد تا زمانى كه خود آن قوم حالشان را تغيير دهند.

دنیای معاصر با پدیده ای شگرف و بی نظیر مواجه شده است که در قامت انقلاب اسلامی ایران، سبکی جدید از زندگی و حکومت را ارائه کرده است. نمونه ای که اذهان بسیاری از مردم ستمدیده و مظلوم عالم را به سمت و سوی خود معطوف داشته و دنیای پر از زر و تزویر را به کرنش و خضوع در برابر خود وادار ساخته است.

رمز موفقیت و پایداری این نظام الهی، در سه امر مکتب متعالی اسلام، رهبری عادل و حضور همیشگی مردم نهفته است. نظامی که از بدو تأسیس و در ازدحام دشمنی های استکبار، به حضور و مشارکت مردم باور داشته و با توجه به ضرورت مشارکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خود، انتخاباتی را فراهم آورده است.

بدین واسطه و به فضل الهی، نظام اسلامی ایران توانسته است پس از گذشت 37سال به یک تراز جهانی در امر مشارکت مردمی دست یابد و مسیر پیشرفت و تأثیرگذاری خود را هموار سازد.

انتخابات جاری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از حساسیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. این انتخابات معبر شایسته ای خواهد بود برای جهش بلند ایران اسلامی به سمت تمدن سازی جهانی، تا بتواند ضمن حراست از آرمان های ناب انقلاب اسلامی و وفادری به اندیشه های امام و رهبری، امر پیشرفت را تسریع و تعجیل نماید.

باور داریم که مشارکت حداکثری ما ایرانیان در این انتخابات می تواند استمرار عمر باشکوه این نظام را تضمین کند. پس همه ما وظیفه داریم برای ارتقاء مشارکت مردم و حضور آحاد ملت شریف در این انتخابات، تلاش و مجاهدت نماییم تا برای عدم حضور در انتخابات، هیچ بهانه ای باقی نماند.

امروز اندیشه اصول گرایی در ایران آمادگی دارد مبتنی بر برنامه های پیشرفته در زمینه های اقتصادی فرهنگی و سیاسی، جهت ارائه راه های برون رفت و زمینه سازی پیشرفت های ایران اسلامی، به خدمت سازنده در مجلس شورای اسلامی بپردازد.

فلذا حمایت از فهرست منتشر شده توسط ائتلاف فراگیر اصولگرایان فرصتی تازه برای این حرکت خواهد آفرید. بدیهی است حساسیت های جاری که ابعاد آن تا حدودی بر همگان روشن گردیده اقتضاء آن را دارد که رأی ها به صورت لیست کامل ارائه شده تا هرزه گویی های جریان معاند بیرون از نظام و دستگاه های انگلیسی آمریکایی بیش از پیش بی آبرو شده و رنگ ببازد.

یقین داریم این حضور حداکثری همه ماست که خواهد توانست در آستانه سال نو، حال ما را به احسن الحال و قلب هایمان را به دستان پر توان حضرت مقلب القلوب، به خیر و عافیت رهنمون سازد.

4 اسفند 1394
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وعده ما هفت اسفند...
انشاا.. به لیست اصول گرایان رأی خواهیم داد
رای ما لیست کامل اصولگرایان