سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

طلب کمیته المپیک از دولت چقدر است؟

سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 475853
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه این کمیته از دولت بابت بودجه سال جاری همچنان طلبکار است، در مورد انتخاب سرپرست خزانه داری توضیح داد و اینکه پروسه زمانی این کار شاید به دو ماه هم بکشد.
به گزارش جهان، کیومرث هاشمی در گفتگو با مهر در مورد یکی از مصوبات نشست اخیر اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب سرپرست خزانه داری این کمیته و پیگیری های انجام شده در این مورد تا به امروز به چه نتیجه ای منجر شده و آیا گزینه ای مشخص و نهایی شده است؟، اظهارداشت: نه از گزینه ای در این مورد نام می برم و نه مطرح شدن اسمی را برای سرپرست خزانه داری مطرح می کنم چراکه پیگیری ها برای مشخص کردن سرپرست نهایی ادامه دارد و هنوز به نتیجه ای قطعی نرسیده است.

وی تصریح کرد: تعیین سرپرست خزانه داری کار چند روزه نیست؛ گزینه پیشنهادی باید توسط مراجع ذیصلاح و ذیربط بررسی و تایید شود سپس به طور رسمی معرفی شود. حال اینکه انجام این پروسه چقدر زمان ببرد اصلا مشخص نیست؛ شاید همین فردا نتیجه بررسی ها اعلام شود و شاید هم دو ماه دیگر نتیجه این کار مشخص نیست. ما کارمان را انجام داده ایم و اقدامات لازم را آغاز کرده ایم اما زمان نتیجه گیری و معرفی سرپرست خزانه داری دست ما نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه «سرپرست خزانه داری تا چه زمان عهده دار این مسئولیت خواهد بود و احتمال دارد وی سرپرست نهایی خزانه دار شود؟» نیز تصریح کرد: در این مورد هم هیچ چیز معلوم نیست؛ فردی که به عنوان سرپرست انتخاب می شود احتمال دارد به طور موقت و تا زمان انتخاب خزانه دار جدید عهده دار این مسئولیت باشد و شاید هم نه؛ به هر حال واژه سرپرست در ورزش مشخص و تعریف شده است اما در مورد خزانه داری کمیته ملی المپیک و سرپرستی آن هر اتفاق و احتمالی ممکن است.

وی در مورد «زمان برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک؛ اینکه مجمع امسال برگزار خواهد شد یا به سال آینده موکول می شود و اینکه تهران محل برگزاری مجمع خواهد بود یا محل دیگری مد نظر است؟» نیز گفت: قطعا مجمع کمیته ملی المپیک امسال برگزار می شود اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص و نهایی نشده است اما مشخص است که این مجمع در تهران برگزارخواهد شد.

کیومرث هاشمی در مورد اینکه «در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک انتخابات خزانه داری انجام می شود یا خیر»؟، نیز گفت: اجازه دهید ابتدا در مورد انتخاب سرپرست خزانه داری به نتیجه برسیم سپس در این مورد صحبت کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار مهر در مورد «بودجه تخصیصی اخیر این کمیته از خزانه دولت و اینکه میزان این بودجه چقدر بود؟»، یادآور شد: در این مرحله بودجه خوبی به فدراسیون اختصاص دادیم می توانید از خودشان بپرسید که چقدر از کمیته ملی المپیک دریافت کردند.

کیومرث هاشمی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه «آیا تا پایان سال تخصیص دیگری به فدراسیون ها خواهید داشت؟»، گفت: انجام این کار به این بستگی دارد که دولت تخصیص دوباره ای به ما داشته باشد؛ تلاش می کنیم این کار انجام شود چون هنوز از دولت بابت بودجه امسال طلبکاریم؛ اگر از خرانه دولت بودجه جدیدی به ما تخصیص پیدا کند قطعا واریزی دیگری به فدراسیون ها تا پایان سال خواهیم داشت.

«میزان طلب کمیته ملی المپیک از دولت بابت بودجه سال ۹۴ چقدر است»؟، این پرسش پایانی خبرنگار مهر از کیومرث هاشمی بود که وی در پاسخ به آن گفت: ۶ میلیارد تومان از دولت طلبکاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *