پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بدهی دولت به صندوق بازنشستگی کشوری

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 436204
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بیان جزئیات بدهی دولت به این صندوق، گفت: یک بخش از مطالبات صندوق بازنشستگی از دولت ۱۸۰۰ میلیارد تومان است.
به گزارش جهان، محمود اسلامیان در گفتگو با مهر، افزود: طلب صندوق بازنشستگی کشوری از دولت به دو بخش تقسیم می شود که یک بخشی از آن که از قبل وجودداشته و بخشی نیز مربوط به مطالبات اکچوئری (محاسبات بیمه ای) است.

وی گفت: در بخش مطالبات بیمه ای، مطالعات و بررسی های لازم بعد از ۸ سال در صندوق بازنشستگی به اتمام رسیده که بزودی میزان آن اعلام خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در مورد دارایی های این صندوق نیز تاکید کرد: بخش اعظمی از اموال و دارایی های ما در ازای بدهی دولت به صندوق بدست آمده است و در موارد کمی نیز سرمایه گذاری انجام شده است.

اسلامیان با اشاره به اینکه یک میلیون و ۲۸۰ هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستند، گفت: برنامه ریزی های لازم برای ارائه تسهیلات به بازنشستگان تحت پوشش انجام شده که یکی از آن پرداخت وام ضروری است و در همین رابطه قرار است ۲۰۰ هزار نفر وام دریافت کنند.

به گفته وی، در صورت تخصیص اعتبارات بیشتر در آینده تعداد افرادی که وام دریافت می کنند را افزایش خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *