شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

شفاف سازی عملكرد نمایندگان در" ثریا "

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 474769
همزمان با آغاز رقابت‌های سیاسی نامزدهای انتخابات، برنامه "ثریا" به موضوع شفاف شدن عملكرد نمایندگان ملت می پردازد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه اعضای پویش ملی شفافیت داوطلبانه نامزدهای انتخابات مجلس، امشب پس از خبر ساعت 19 از شبكه یك سیما پخش می‌شود.
 
ستاد مردمی شفافیت در مجلس، اخیرا حركتی ملی، فراجناحی و داوطلبانه با نام پویش ملی شفافیت داوطلبانه نامزدهای انتخابات مجلس را آغاز كرده و از تمام جناح‌ها و تشكل‌ها برای پیوستن به آن دعوت كرده است.  
 
در این پویش از نامزدهای نمایندگی مردم در "خانه ملت" درخواست شده است تا اطلاعات خود را به‌صورت داوطلبانه در تارنمای مجلس نما به نشانی  majlesnama.ir كه به همین منظور طراحی شده است، ثبت كنند تا مردم با شناخت بهتری نسبت به آن‌ها در انتخابات شركت كنند. دكتر "مهدی ثنائی" از اعضای ستاد مركزی پویش ملی شفافیت برای مجلس و "محمد عظیم پور" دبیر این ستاد مهمانان برنامه چهارشنبه 28 بهمن ماه  "ثریا" خواهند بود.
 
همچنین "محسن رئیسی" مدیر پروژه مجلس گرافی نیز با حضور در برنامه "ثریا"، از اقدامات تیم آزمایشگاه شبكه‌های اجتماعی دانشگاه تهران در زمینه شفاف سازی كارنامه عملكرد نمایندگان مجلس فعلی خواهد گفت.
 
با مراجعه به تارنمای مجلس گرافی به نشانی majles.sociallab.ir می توان كارنامه فعالیت نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی در قالب اطلاعاتی همچون تعداد طرح های ارائه شده، تعداد سوالات و تذكرها در كمیسیون های تخصصی و نیز تعداد سوالات از وزرا مشاهده كرد.  
 
سول نظرسنجی پیامكی برنامه امشب نیز این است:  
 
 آیا نامزدهایی را كه آگاهانه حاضر به شفاف سازی دارایی ها، هزینه تبلیغات و كارنامه عملكرد خود نباشند، انتخاب می كنید؟
 
1– آری  2 - خیر
 
مخاطبان می‌توانند از هم‌اكنون با ارسال عدد گزینه مورد نظر به شماره پیامك 300001435 در این نظرسنجی شركت كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *