شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۲
۶

انتقاد تند پزشکیان ازسیاسی کاری مسئولان درحل‌مشکلات‌اقتصادی

يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 474059
نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: با حرف‌های سیاسی مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود؛ مسئولان برای حل مشکلات سازهای ناهماهنگ خود را هماهنگ کنند تا در سایه همدلی برنامه جامعی برای اقتصاد طراحی و اجرا شود.
انتقاد تند پزشکیان ازسیاسی کاری مسئولان درحل‌مشکلات‌اقتصادی
به گزارش جهان، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اجرای برجام و رفع تحریم‌ها گفت: با اختلاف و دعوا و حرف‌های غیرکارشناسی و سیاسی صحبت کردن و عمل کردن نمی‌توان مشکلات اقتصادی موجود در کشور را حل و فصل کرد.

وی ادامه داد: ما با چالش بسیار بزرگی در بحث اشتغال و همچنین رونق اقتصادی مواجه هستیم. که اگر همه دست به دست هم ندهند و با جوی آرام و صمیمی موضوع را مورد پیگیری قرار ندهند و هر کس هر کاری که می‌خواهد بکند کار منجر به شکست خواهد شد.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: قدم اول در حل مشکلات اقتصادی عمل به گفته رهبر معظم انقلاب یعنی همدلی و همزبانی است و اگر کار به گونه‌ای باشد که هر کس ساز خود را بزند کاری انجام نمی‌شود.

پزشکیان خاطر نشان کرد: مسئولانی که در راس امور هستند باید از اختلاف و ناهماهنگی پرهیز کنند و بعد در سایه وحدت و همدلی عقلای کشور برنامه مدبرانه‌ای را برای حل مشکلات اقتصادی طراحی کنند.

وی در پایان گفت: ما باید برای حل مشکلات اقتصادی کشور از کارشناسان خبره و کاردان بهره گیریم و به برنامه آنها عمل کنیم تا از مشکلات پیش رو در اقتصاد عبور کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقای پزشکیان واقعیات را همیشه ببینید مثل الان
اقای پزشکیان نزدیک انتخابات این حرف را زده که بگوید من هم منتقد دولت هستم در صورتیکه اواصلاح طلب وطرفدار دولت بوده وبا فتنه گران نیز همراه است بارها از سران فتنه حمایت کرده است
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بنظر بنده از بین اصلاح طلبان اگه خود آقای پزشکیان قبول داشته باشند که اصلاح طلبند، یکی از نادر میانه روهای اصلاح طلب ایشان هستند.
Iran, Islamic Republic of
باز وقت انتخابات شد؟ آقای پزشکیان مشکل از همفکران شماست که وضع اقتصادی مملکت رو از زمان احمدی نژاد هم بدترش کردند
United States
برنامه جامع و کامل اقتصادی قبلا طراحی شده اسمش هم اقتصاد مقاومتی است شما بفرمایید دوستانتون در دولت این برنامه رو عملیاتی کنن
دو سال و نیم از عمر این دولت گذشته است شما اصلاح طلب ها در این مدت در برابر نقاط ضعف اقتصادی دولت سکوت کردید حالا که به رای ملت احتیاج پیدا کرده اید زبانتان باز شده است .