دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مشکل ما نمایندگان هستیم

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 255909
نماینده مردم تبریز در خانه ملت گفت: ما نمایندگان ملت مسئولیم که به آنچه می‌گوییم و به آنچه می‌نویسیم عمل کنیم و پایبند آن باشیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در خانه ملت در نطق میان دستور خود اظهار داشت: به تصور من فلسفه عاشورا زاییده این بود که یک عده طی نامه‌ای به اباعبدالله‌الحسین حمایت خود را از این امام مظلوم اعلام داشتند اما به یکباره حرف خود را زیر پا گذاشتند و به عهد خود وفا نکردند.

وی تاکید کرد: ما نمایندگان ملت مسئولیم که به آنچه می‌گوییم و به آنچه می‌نویسیم عمل کنیم و پایبند آن باشیم؛ چرا حرفی می‌زنیم و عمل نمی‌کنیم و با عمل نکردنمان خدا را خشمگین می‌کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: امیرالمومنین (ع) در مورد پایبندی به عهد و پیمان خود فرمود که من در مقابل گفته‌هایم گردنم را گرو می‌گذارم و هیچ فریضه‌ای به این اندازه نیست که بر روی سخن خود پایبند باشیم.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت به قانون بودجه اشاره و خاطرنشان کرد: ما در قانون بودجه نوشته‌ایم که ۱۰ درصد یارانه باید به فقرا و محرومان اختصاص یابد اما چرا دولت به این قانون عمل نکرد و ما همچنان ساکت ماندیم.

وی خطاب به نمایندگان گفت: همکاران! ما در قبال قانونی که دولت عمل نمی‌کند ساکت هستیم و وقتی هم که می‌خواهیم طرح سوال را رقم بزنیم می‌گویند سوال به مصلحت نیست؛ قانون‌گریزی به مصلحت نیست یا طرح سوال؟

پزشکیان با بیان اینکه قرار بود برای جوانانمان شغل ایجاد کنیم گفت: قرار بود فقر را هم برچینیم اما چرا برچیده نشد؟ واقعا مشکل از کجاست؟ به نظر من مشکل ما نمایندگان هستیم چرا که جسارت این را نداریم از قانون و آنچه که می‌نویسیم دفاع کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *