جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۲

توصیف‌جالب یک‌سیاستمدار از"نصرالله"+عکس

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 470879
رئیس جریان المرده لبنان پس از سخنان شب گذشته دبیرکل حزب‌الله گفت: سید حسن نصرالله سرور همه است.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری النشره؛ توصیف کوتاه و جالب سلیمان فرنجیه درباره سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را منتشر کرد.

رئیس جریان المرده لبنان پس از سخنان شب گذشته دبیرکل حزب‌الله گفت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله سرور همه است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000470/nf00470879-1.jpg
 
سید حسن نصرالله در این سخنرانی وی با اشاره به اتهامات رقبای سیاسی جریان مقاومت مبنی بر اینکه حزب الله خواستار معامله در پرونده انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: وقتی درباره حل این پرونده سخن گفتم، به موضوع امتیازدهی پرداختم؛  ولی برخی ها با اعلام دشمنی، همه ابزارها را در این زمینه بکار گرفتند.

وی در ادامه میشل عون را نه کاندیدای حزب، بلکه شخصی دانست که حزب الله از وی حمایت می‌کند و گفت: بسیاری به ما گفتند که آیا شما از کاندیداتوری عماد عون حمایت می‌کنید؟ باید گفت عون یک کاندید عادی است و حزب الله نیز از او حمایت می‌کند، اما او نماینده حزب‌الله نیست. پنداشتند که میشل عون کاندیدای حزب‌الله است، بنابراین جنگ علیه او در دنیای عرب و جهان برایشان واجب شد و از هر ابزاری استفاده کردند تا علیه او دروغ پراکنی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *