جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سید حسن نصرالله شخصا در اجتماع عزاداران حسینی حضور یافت

پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب: 325326
سیدحسن نصرالله که در ایام محرم بیشتر سخنانش را به مسائل مذهبی اختصاص می‌دهد، ساعتی پیش شخصا در جمع عزاداران حسینی در شب عاشورای حسینی حضور یافت.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، سیدحسن نصرالله در مراسمی که شورای مرکزی عاشورای حزب الله آن را در مجتمع سیدالشهدا در منطقه الرویس در حومه جنوبی بیروت برگزار کرده، شخصا حضور یافت و در جمع عزاداران حسینی سخنرانی می‌کند.
 
وی قرار است در این سخنرانی به جدیدترین تحولات سیاسی منطقه و لبنان بپردازد.
 
سید حسن نصر‌الله در سخنان دیشب خود با انتقاد از موضع برخی از جریان‌های سیاسی که در قبال ترور شیخ «سعدالدین غیه» از رهبران جبهه عمل اسلامی لبنان  سکوت پیشه کرده‌اند، گفته بود: ترور شیخ «سعدالدین غیه» نشانه مسیری خطرناک و هدف قرار دادن جریان مقاومت است.
 
شیخ «سعدالدین غیة» یکی از مقامات مسئول در جبهه «عمل اسلامی» صبح دیروز در منطقه «السویقة» در «طرابلس» به ضرب گوله دو فرد مسلح از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و ترور شد. پیکر وی امروز به زادگاهش در تکریت واقع در شهر عکار انتقال یافت و به خاک سپرده شد.
 
سخنرانی سیدحسن نصرالله هم اکنون به طور مستقیم از شبکه خبری المنار در حال پخش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *