دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱

بالاخره خاتمی آستین ها را بالا زد

چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 47075
الان وقت این است که اختلافات را کنار گذاشته و برای پیروزی این تفکر (گفتمان اصلاحات) آستین ها را بالا بزنیم، و باید همه با تمام توان برای پیروزی اصلاحات تلاش کنیم.
بالاخره خاتمی آستین ها را بالا زد
سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان تصمیم گرفت با توان بیشتری میرحسین موسوی را یاری کند.

به گزارش خبرنگار جهان این تصمیم خاتمی پس از نگرانی وی از روند تبلیغاتی میرحسین موسوی صورت پذیرفت و قرار شد، خاتمی با ظرفیتهای خود به مدد میرحسین موسوی بشتابد.

 شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آن است که پس از دیدار خاتمی با برخی مسئولین ستاد میرحسین، وی در جلسه با حضور سران جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین و برخی چهره های مجمع روحانیون ضمن ابراز نگرانی از وضعیت تبلیغاتی میرحسین گفت: طبق نظرسنجی ها موسوی هنوز نتوانسته اقبال عمومی را بدست آورد، در این شرایط باید خیلی جدی کار کنیم تا بلکه بتوان به پیروزی در دور دوم امیدوار بود.

خاتمی با اشاره به کدورتهای میان اصلاح طلبان گفت: الان وقت این است که اختلافات را کنار گذاشته و برای پیروزی این تفکر (گفتمان اصلاحات) آستین ها را بالا بزنیم، و باید همه با تمام توان برای پیروزی اصلاحات تلاش کنیم.

خاتمی در ادامه افزود: مسئولان ستاد میرحسین متواضعانه پذیرفته اند که ضعیفند و از ما خواسته اند هدایت اصلی کار را بر عهده بگیریم، اشکال ندارد که اسامی آنها باشد ولی ما وارد صحنه شویم. به اعتقاد من اسامی مهم نیست، مهم نتیجه کار است.

گفتنی است در همین رابطه قرار است تا ساعاتی دیگر همایش مشترک ستادهای خاتمی و میرحسین با عنوان «موج سوم» برگزار ‌شود. 

سایت انتخاباتی میرحسین موسوی در این رابطه نوشت: در اين همايش که اولین گردهمایی عمومی حامیان خاتمی و موسوی پس از نامزدی میرحسین موسوی و انصراف سیدمحمد خاتمی خواهد بود، علاوه بر سیدمحمد خاتمی و میرحسین موسوی که برای اولین بار پس از اعلام نامزدی موسوی در کنار یکدیگر در یک همایش شرکت می‌کنند، تعدادي از برجسته‌ترين نخبگان حامي موسوی در انتخابات ریاست جمهوری به نمایندگی از گروه‌های مرجع مختلف به ایراد سخن می‌پردازند و حمایت خود را از نامزدی میرحسین موسوی اعلام می‌کنند.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا به همه تقوا عنایت فرماید