پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۱

یوونتوس،اینتر را در حذفی در هم کوبید

پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب: 470499
دو تیم یوونتوس و اینتر میلان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری قاطع یوه تمام شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ این بازی دیدار رفت دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیاست که  از ساعت 23:15 به وقت تهران و به میزبانی تیم یوونتوس آغاز شد.

 در ترکیب تیم یوونتوس نتو، اورا، کیه لینی، بونوچی، کاسرس، کوادرادو، مارکیزیو، پوگبا، آساموا، آلوارو موراتا و ماریو ‏مانژوکیچ به میدان رفتند.
روبرتو مانچینی هم با ترکیب هاندانوویچ، ناگاتومو، میراندا، موریو، دی آمبروسیو، گری مدل، فیلیپه ملو، کوندوگبیا، بیابیانی، ‏آدام لیائیچ و یووتیچ‎ به مصاف شاگردان ماکسیمیلیانو آلگری رفت.

در دقیقه 70 بازی حرکات تکنیکی کوادرادو با خطای جیسون موریو همراه شد و داور وی را با کارت زرد دوم و در نهایت کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.
این بازی تا دقیقه 90 با گل های آلوارو موراتا در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی و 63،  و دیبالا در دقیقه 84، 3 - صفر به سود یوونتوس دنبال  شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *