شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بررسی کارهای سخت و زیان‌آور در مجلس

يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 468153
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع کارهای سخت و زیان‌آور در کمیته مربوطه کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید مهدی پورفاطمی عصر شنبه در نشست با مسئولان خانه کارگر استان بوشهر اظهار داشت: خانه کارگر نقش بسیار مهمی در حمایت از کارگران بر عهده دارد و به عنوان مدافع این قشر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور خود در کمیسیون اجتماعی مجلس، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مشکلات و نیازهای کارگران به صورت جدی در دستور کار است و در این زمینه پیگیری‌های زیادی را داشته‌ایم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کارگران بزرگترین و همچنین آسیب‌پذیرترین قشر جامعه محسوب می‌شوند و نیاز است که حمایت ویژه‌ای از آنها صورت گیرد.

وی از بررسی موضوع کارهای سخت و زیان‌آور در کمیته مربوطه در کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد و گفت: در بحث ساخت مکان و تخصیص بودجه برای خانه کارگر نیز آماده همکاری و حمایت هستیم.

دبیر خانه کارگر استان بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از حمایت‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با خانه کارگر، اظهار داشت: امیدواریم با حمایت و همراهی حجت‌الاسلام پورفاطمی بتوانیم از حقوق کارگران بیش از پیش دفاع کنیم.

سید موسی میرجهانمردی خواستار حمایت همه مسئولان از خانه کارگر شد و گفت: برای ساخت خانه کارگر و استراحت‌گاه کارگران نیازمند حمایت همه مسئولان هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *