دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

حضور نوبخت و ظریف در صحن علنی

يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 468113
لایحه بودجه سال ۹۵ و لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۲۰۱ نماینده آغاز شد.

قرار است امروز لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس ارائه شود.

علاوه بر این ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ یا خسارت تاخیر به کشتی‌ها نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس همچنین امروز گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث را بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد طرح یک فوریتی استفساریه قانون الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش که از شورای نگهبان اعاده شده نیز در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همزمان با آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *