دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

ماجرای پیام واتس آپی دولت به نمایندگان

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 392193
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته پس از پایان جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم، در پیامک هایی در واتس اپ سوابق کاری و اجرایی فرهادی برای همه نمایندگان ارسال شد.
به گزارش جهان؛ حجت الله درویش پور در گفتگو با مهر اظهار داشت: دیروز پس از پایان جلسه رای اعتماد، در پیام های در واتس اپ، سوابق کاری و اجرایی محمد فرهادی برای همه نمایندگان ارسال شد.

وی ادامه داد: بعد از استیضاح فرجی دانا، فرهادی محتمل ترین گزینه بود که برای وزارت علوم وجود داشت، اما پس از دو وزیر پیشنهادی که از پیش عدم رای اعتماد به آنها مشخص بود، معرفی شد.

درویش پور تاکید کرد: فشار مجلس باعث شد تا دولت گزینه ای مناسب را برای این وزارتخانه معرفی کند که در عین اصلاح طلب بودن، دارای سوابق سیاسی در فتنه نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ساده لوحانه
چه زشت و ساده لوحانه ! یعنی دولت محترم خبر نداره برنامه های واتساب و وایبر و این چیزا توسط مسئولان و افراد صهیونیستی اداره میشه.واقعا باید به درایت این دلت شک کرد .یعنی راهی جز واتساب برای ارسال پیشینه و سوابق فرد مورد نظر نداشتن؟؟؟؟؟؟