پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

اسرائیل اولین استفاده کننده از اعدام نمر

پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب: 466259
سفیر کشورمان در لبنان گفت که ایران در سایه رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در کنار مقاومت باقی می‌ماند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان خبرداد: «محمد فتحعلی» سفیر کشورمان در بیروت گفت: در نتیجه توطئه های بین المللی مستمر که از زمان اشغال فلسطین آغاز شده است، امت اسلام، ملتهای عربی و اسلامی اوضاع دشواری را سپری می کنند. استعمار غربی همچنان به بهانه ها و عناوین مختلف که آخرین آن مبارزه با تروریسم است، بر کشورهای جهان اسلام سیطره دارد.
 
وی با بیان اینکه تروریسم به آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و فلسطین خدمت می‌کند گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای و دولت حسن روحانی بیمی از زورگویان و ستمگران جهان ندارد و به یاری خداوند در کنار مقاومت شجاعانه ملت لبنان و فلسطین و تمام مظلومان جهان خواهد بود.
 
اولین استفاده کننده از اعدام شیخ نمر اسرائیل است
 
فتحعلی گفت: اصول اسلامی و قانون جمهوری اسلامی ایران بر ارزشهای خیر و رحمت و همبستگی بین آحاد امت اسلامی و همه ملتهای جهان تاکید می کند. لذا ما معتقدیم که باید گفتگو راه و منطق و رفتار باشد و اینکه اعتراض صلح آمیز با موضع مسئولانه روبرو شود نه حکم اعدام، مانند حکم اعدامی که علیه شیخ شهید نمر باقر النمر اجرا شد، کسی که برای ملت و کشورش جز خیر و صلاح چیزی نمی خواست. اولین استفاده کننده از اعدام شیخ نمر، دشمنان امت ما و در رأس آنها دشمن صهیونیستی قرار دارد.
 
سفیر کشورمان در لبنان افزود: ما از موضع قدرت و تواضع و محبت دستمان را به سوی همه کشورها و ملتها در جهان عرب و اسلام دراز می کنیم. زیرا هیچ راهی برای مبارزه با فتنه های صهیونیستی - تکفیری جر وحدت و همکاری و همبستگی وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *