يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

پرواز روزانه بحرین-فرودگاه امام برقرار است!

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 466022
عضو هیأت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه سازمان هواپیمایی بحرین هیچ مکاتبه‌ای برای قطع پروازهای خود به تهران نداشته است، از برقراری پرواز روزانه منامه-تهران خبر داد و گفت: بخش زیادی از مسافران این پرواز اغلب شیعیان بحرین هستند.
به گزارش جهان، حمیدرضا سیدی در گفت‌وگو با فارس‌ درباره پروازهای بحرین به ایران و ادعای منامه در قطع کردن این پرواز خود، اظهار داشت: کشور بحرین روزانه یک پرواز به فرودگاه امام خمینی (ره) دارد.

وی با بیان اینکه بحرینی‌ها هفته‌ای ۶ پرواز به تهران دارند، ادامه داد: شنیده شد که کشور بحرین ادعا کرده است پروازهای خود را ایران کنسل کرده است در صورتی که این پرواز‌ها جریان دارد و هیچ اعلام رسمی و مکتوبی از سوی سازمان هواپیمایی بحرین در این‌باره دریافت نکرده‌ایم.

عضو هیأت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اضافه کرد: تعداد زیادی از مسافران این پرواز‌ شیعیان آن کشور هستند که به ایران‌ می‌آیند.

سیدی با تأکید بر اینکه در ارتباط با مسائل پس از اعدام شیخ نمر و سفارت عربستان در ایران، هیچ پروازی به فرودگاه امام (ره) قطع نشده است، اظهار داشت: فعلاً تا امروز سازمان هواپیمایی کشوری هیچ اعلام رسمی ‌درباره قطع شدن پروازی نداشته است.‌

عضو هیأت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه روزانه ۱۶۰ تا ۱۹۰ پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: قطعاً در صورت قطع یک پرواز هم اختلالی در جابه‌جایی مسافران رخ نخواهد داد.

سیدی تأکید کرد: در ایام نوروز‌، روزانه بیش از ۲۰۰ نشست و برخاست در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

به گزارش فارس روز گذشته دولت بحرین در ادامه همراهی رژیم منامه با سیاست‌های خصمانه سعودی علیه جمهوری اسلامی مدعی شد همه پروازها از تهران به منامه و برعکس را قطع کرده است که البته روزانه بیش از یک پرواز در این مسیر نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هـــه !