پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۴

بحرین: ایران مانند داعش است!

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 452898
وزیر امور خارجه بحرین در ادامه سخنان بی‌پایه و اساس خود علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد تهدید ایران از گروه تروریستی «داعش»‌ کمتر نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «خالد آل خلیفه» وزیر امور خارجه بحرین گفت: داعش و جبهه النصره تنها گروه‌هایی نیستند که تهدیدی برای منطقه ایجاد می‌کنند؛ بلکه حمایت ایران از عواملش (در کشورهای عربی) نیز باعث ایجاد نا آرامی است.

به گزارش تلویزیون «ال‌بی‌سی‌»، آل خلیفه امروز (شنبه) در روز نخست نشست امنیتی منامه همچنین مدعی شد: رفتار ایران به مثابه تهدیدی است که چیزی از تهدیدات داعش کمتر ندارد.

وزیر امور خارجه بحرین با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۴۳۹ بسته انفجاری در بحرین کشف و ضبط شدند، ایران را عامل پشت پرده این ماجرا خواند.

وی با بیان اینکه حوثی‌ها در صورتی که سلاح خود را زمین بگذارند و در راه حل‌ سیاسی یمن مشارکت کنند، می‌توانند در آینده این کشور جایی داشته باشند، افزود: تمایل کشورهای عضو شورای همکاری (خلیج فارس) به ایفای نقش قوی‌تر در تامین امنیت منطقه، یک تغییر سیاسی ناگهانی به شمار نمی‌رود.

نظام بحرین از زمان آغاز موج جدید انقلاب فراگیر مردمی علیه خانواده حاکم در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ تا کنون از هیچ تلاشی برای سرکوب انقلاب مردمی دریغ نکرده و علاوه بر از کار بیکار کردن انقلابیون، صدها تن از معترضان را زندانی و ده‌ها تن دیگر را به کام مرگ کشانده است. هم اکنون ده‌ها تن از رهبران انقلاب بحرین در زندان‌های آل خلیفه به سر می‌برند

مردم بحرین برای تحقق اهدافشان با برپایی تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز ثابت کردند که تا تحقق دموکراسی به اعتراض های خود ادامه می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوذر
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این آقا بفهمونه که بحرین سالها استان ایران بوده و در حال حاضر هم به اندازه یکی از استانهای کوچک ایران هست. اگه ملت بحرین تا حالا دست به سلاح نبردند به دلیل توصیه های ایران بوده
این وزیرک بحرین اگه حرف نزنه کسی نمیگه لال بود ها !...
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
کوچولوی حقیر !
علی
کجای ایران شبیه به شماست؟!!!