پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

اعلان جنگ مجلس بحرین علیه ایران

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 486230
مجلس رژیم بحرین که خود یکی از حامیان تروریسم و ناقضان حقوق بشر در منطقه به شمار می رود در بیانیه ای خواستار اعلان جنگ کشورهای عربی در مقابل آنچه تروریسم ایران و جنبش حزب الله لبنان خواندند، شدند.
به گزارش جهان به نقل از میزان، پایگاه الایام بحرین نوشت: نمایندگان مجلس این کشور در نشست اخیر خود خواستار توقف آنچه اقدامات و رفتارهای ایران و حزب الله در قبال کشورهای عربی به ویژه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس خواندند، شدند.

بنابر این گزارش نمایندگان مجلس بحرین ضمن ادعای دخالت ایران و حزب الله در امور و سیاست های منامه، از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و اتحادیه عرب خواستند که موضعی مشترک برای مقابله با تهدیدات اتخاذ کرده و علیه آنچه تروریسم ایران و حزب الله خواندند اعلان جنگ کنند.

رژیم آل خلیفه در حالی این بیانیه را علیه محور مقاومت در مطقه مطرح می کند که خود یکی از رژیم های سرکوبگر و حامی تروریسم شناخته می شود.

پلیس بحرین در تازه ترین اقدام خود تمام مسیرهای خروجی منطقه شیعه نشین این کشور را مسدود كرده و به ساكنان آن اجازه خروج نداد.

رژیم آل خلیفه از برخی حوادث در این كشور و انتساب آن به شیعیان برای زمینه سازی سركوب شیعیان استفاده می كند.

بحرین در دو سال گذشته گزارش های متعددی از حملات با استفاده از مواد انفجاری دست ساز منتشر كرده و با فرافكنی مشكلات داخلی خود ، ایران و حزب الله لبنان را به حمایت از این اقدامات متهم كرده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبا سعلی
به نا م خدا رژیم ال خلیفه غلط می کند با پدرش ومادرش باز هم بگویم کشور بحرین از من است اون کسی که این کشور به او داد است اشتبا کرده است پس خوب شد که این حرف را زد ما سر زمین خود را پس می گیریم