جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

احتمال ممنوعیت ورود ترامپ به انگلیس

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 465994
پارلمان انگلیس قصد دارد ۱۸ ژانویه یعنی ۱۲ روز دیگر نشستی را برای بررسی ممنوعیت ورود دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به این کشور برگزار کند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از بی بی سی خبر داد، مجلس عوام انگلیس قصد دارد ۱۸ ژانویه نشستی را برای بررسی ممنوعیت ورود دونالد ترامپ به خاک این کشور به خاطر اظهارات ضد مسلمانان، برگزار کند.

یک کمیته مجلس عوام انگلیس روز سه شنبه تصمیم گرفت تا نشستی را برای بررسی این مساله برگزار کند. حدود ۵۶۸ هزار نفر از مردم انگلیس طوماری را امضا کردند که در آن خواستار ممنوعیت ورود ترامپ به خاک این کشور شده است.

این اقدام پس از آن صورت گرفته است که ترامپ خواستار ممنوعیت موقت ورود مسلمانان به خاک آمریکا شده است. پس از رسیدن تعداد امضاها به ۱۰۰ هزار نفر، هر طوماری باید در پارلمان انگلیس مورد بررسی قرار گیرد.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس پیش از این مخالفت خود را با اظهارات ترامپ اعلام کرده ولی گفته است که ترامپ باید اجازه سفر به انگلیس را داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *