پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

شاهزادگان انگلیس دیدار با ترامپ را نپذیرفتند

يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 627115
حواشی پیرموان سفر ترامپ به لندن همچنان خبر ساز است و به تازگی یک رسانه انگلیسی از اقدام دو تن از شاهزادگان خانواده سلطنتی در مورد رد دیدار با ترامپ در لندن خبر داده است.
شاهزادگان انگلیس دیدار با ترامپ را نپذیرفتند
به گزارش جهان نيوز، به تازگی ساندی تایمز لندن با انتشار خبری گفته است که در جریان دیدار اخیر ترامپ از لندن که طی دو روز گذشته انجام شد، دو تن از شاهزادگان بلندپایه خانواده سلطنتی، دیدار با ترامپ را رد کردند.

براساس این گزارش، شاهزاده چارلز که عنوان ولیعهدی خانواده سلطنتی دارد و فرزند بزرگ او شاهزاده ویلیامز که بطور معمول در دیدارهای رسمی و سیاسی، ملکه انگلیس را همراهی می‌کنند، در جریان دیدار کوتاه ترامپ با ملکه، او را همراهی نکرده و ترجیح داده‌اند که با ترامپ دیدار نکنند.

روز جمعه همزمان با دیدار چند ساعته ترامپ و ملکه انگلیس، کاخ باکینگهام و دفتر نخست وزیری این کشور با انتشار بیانیه‌ای گفته بودند که دیدار ترامپ با ملکه یک دیدار رسمی و سیاسی نیست و این دیدار تنها با هدف خوشامدگویی ملکه الیزابت به ترامپ و همسرش در جریان سفر به لندن صورت می‌گیرد.

در سفر اخیر ترامپ به لندن، ملکه انگیس، رئیس جمهور آمریکا و همسر او را به صرف یک چای و عصرانه دعوت کرده بود.

سفر اخیر ترامپ بهلندن با موجی از اعتراضات گسترده و کم سابقه همراه بود و معترضان طی دو روز در خیابان‌های لندن خواستار لغو دیدار نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا شده بودند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *