شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
در مراسم رونمایی از نماهنگ «ماه و تماشا»؛

خواسته‌ مادر یکی از شهدای هویزه از مردم

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 465851
در آستانه فرارسیدن سالروز حماسه شهدای هویزه، نماهنگ «ماه و تماشا» با حضور مادر بزرگوار شهید فرخزاد سلحشور از همرزمان شهید علم الهدی در حماسه هویزه، در هفتمین روز از اکران آثار جشنواره عمار در سینما فلسطین برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی جهان نيوز، در آستانه فرارسیدن سالروز حماسه شهدای هویزه، نماهنگ «ماه و تماشا» با حضور مادر بزرگوار شهید فرخزاد سلحشور از همرزمان شهید علم الهدی در حماسه هویزه، در هفتمین روز از اکران آثار جشنواره عمار در سینما فلسطین برگزار شد.


بنابرین گزارش، مادر بزرگوار این شهید که در غرفه «ننه عصمت»-اهدای دستکش و البسه برای مدافعان حرم- حاضر شده بود، با تمجید از این حرکت، گفت: از مردم ایران می خواهم کمک های خود را برای مدافعان حرم اهل بیت(ع) ارسال کند تا ان‌شاء الله بزودی شاهد پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت باشیم.

این مادر شهید ادامه داد: همان گونه که فرزندانمان در دفاع مقدس در راه امام حسین(ع) به شهادت رسیدند و ما هم به آن افتخار می کنیم، امروز هم فرزندانمان باید برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به جبهه بروند.

براساس این گزارش سید مرتضی رضوی کارگردان این نماهنگ و محمد کوچک از دیگر عوامل این نماهنگ نیز، با اهدای تابلوی قرآنی از این مادر بزرگوار شهید تجلیل کردند. 


نماهنــگ «مــاه و تماشــا» به کارگردانی ســید مرتضی رضــوی و با صدای فریدون اسرایی با محوریت مادر شــهید فرخزاد سلحشــور از دانشــجویان پیرو خط امــام (ره)  در تســخیر لانــه جاسوســی و همــرزم شــهید علــم الهــدی در حماســه هویزه اســت. این نماهنگ، بــرای نخســتین بــار امروز در ششمین جشنواره عمار در سینما فلسطین، به روی پرده رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *